  • 1. Data: 2009-03-18 13:25:32
    Temat: kabel composite video 30m- utrata jakości
    Od: "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl>

    Witam!

    Czy przesył obrazu video po 30m kablu composite video( do zrobienia) do
    projektora wchodzi w rachubę?
    Projektor ma wyświetlać slajdy, głównie same teksty, więc może mimo
    odległości będzie ok ?
    Jeśli tak- jaki możliwie dobry kabel kupić na metry ?

    A inaczej jak to ugryźć? Przesył za pomocą Video-sendera to chyba będzie
    jeszcze gorszy?( nadajnik-odbiornik widziałyby się, ok.25m w linii prostej)

    pzdr! Nix

  • 2. Data: 2009-03-18 14:11:00
    Temat: Re: kabel composite video 30m- utrata jakości
    Od: TomaszB <b...@g...pl>

    Nix pisze:
    > A inaczej jak to ugryźć? Przesył za pomocą Video-sendera to chyba będzie
    > jeszcze gorszy?( nadajnik-odbiornik widziałyby się, ok.25m w linii prostej)

    To ten do kościoła?
    Są fajne kable do VGA, każda żyła w ekranie, dodatkowo żyły o
    powiększonym przekroju, ale kabelek 11 metrów kosztował około 400 zł.

  • 3. Data: 2009-03-18 14:20:15
    Od: "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl>

    Użytkownik "TomaszB" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nix pisze:

    > To ten do kościoła?
    > Są fajne kable do VGA, każda żyła w ekranie, dodatkowo żyły o powiększonym
    > przekroju, ale kabelek 11 metrów kosztował około 400 zł.

    Tak, ten:)

    Koszt kabla VGA to raz, druga sprawa że sterowanie nie ma być z kompa, a z
    przenośnego playerka- wymyśliłem, że będzie to paleyer mp4- taki co odtwarza
    slaydy/*jpgi i ma wyjście TV...taki można nabyć za ok. 160zł. Tylko co z tym
    długim kablem composite i jakością wynikową ... ?

    pzdr! Nix

  • 4. Data: 2009-03-18 15:33:07
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Nix schrieb:

> [...]
    > odtwarza slaydy/*jpgi i ma wyjście TV...taki można nabyć za ok. 160zł.
    > Tylko co z tym długim kablem composite i jakością wynikową ... ?

    a tego playerka nie da się postawić w okolicy telelewizora/beamera?
    Rozbebeszyć i tylko guziki zdalne sterować. Za dobry kabel kupisz kilka
    playerów ;-)

    Waldek

  • 5. Data: 2009-03-18 15:42:36
    Od: "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:72ciboFls11bU1@mid.uni-berlin.de...

    > a tego playerka nie da się postawić w okolicy telelewizora/beamera?
    > Rozbebeszyć i tylko guziki zdalne sterować. Za dobry kabel kupisz kilka
    > playerów ;-)

    To byłby jakiś pomysł, ale ma wadę poważną- nie widziałbym, co aktalnie ma
    być wyświetlane, nie mógłbym przygotować przy wyłączonym projektorze
    kolejnych slajdów...
    Innym słowy- ekra LCD jest jednak potrzebny także...

    Co do kabla....na ile ma być "dobry" żeby jakość była akceptowalna ?

    pzdr! Nix

  • 6. Data: 2009-03-18 16:32:40
    Od: "Ralf" <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > A inaczej jak to ugryźć? Przesył za pomocą Video-sendera to chyba będzie
    > jeszcze gorszy?( nadajnik-odbiornik widziałyby się, ok.25m w linii

    Czesc,

    W firmie stosujemy kable dłuższe niz 30m do przysylu sygnału video
    (composite)
    Jeśli użyjesz dobrych kabli, nie będzie widać żadnej straty sygnalu.
    Nawet nie ma potrzeby wzmacniać sygnału

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-03-18 18:12:42
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Po skrętce można transmitować sygnał composite do 400m (pasmo skrętki kat.
    5e to ok. 200MHz, a sygnał ma raptem 6MHz).

    http://allegro.pl/item577255158_transmiter_utp_video
    _transmisja_po_skretce_fvat.html