  • 1. Data: 2010-03-12 15:18:02
    Temat: Corsa C 1.3 CDTI - blad P0683
    Od: !he(R)sk! <wc15€bigbrednie@interia.pl>

    Wg Op-com - blad P0683. Sprawdzono (omomierzem, zarowka)- swiece
    zarowe sprawne. Grzanie swiec normalne (ok 20 sek). Blad pojawia sie
    przy niskiej temp i po nagrzaniu (kilka min) silnika.Kasuje i znow.
    Modul swiec zarowych wymieniony. Kontrolka (auto z kluczykiem) swieci
    przy przekreceniu kluczyka, po uruchomieniu silnika gasnie.
    Czujnik temp cieczy chlodzacej wskazuje zmieniajaca sie temperature.
    Niby wszystko w porzadku,a blad sie pojawia. Sprawdzone (moim zdaniem)
    wszystko. Jakis pomysl lub uwaga z praktyki ?

    --

    HeSk

    Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
    Stan dróg poprawi sie sam !
    http://bezswiatel.4.pl/

  • 2. Data: 2010-03-12 16:11:54
    Temat: Re: Corsa C 1.3 CDTI - blad P0683
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 12/03/2010 14:18, !he(R)sk! wrote:

    > zarowe sprawne. Grzanie swiec normalne (ok 20 sek).

    20 sekund to normalne grzanie swiec w Oplu???

  • 3. Data: 2010-03-12 17:56:42
    Od: .he(R)sk. <€bigbrednie@interia.pl>

    On Fri, 12 Mar 2010 15:11:54 +0000, "go!" <g...@g...nospam.us> wrote:

    > 20 sekund to normalne grzanie swiec w Oplu???

    Przez pierwsze 2-3 sek grzanie pelnym pradem,
    pozniej prad spada do zera (po ok 20 sek).
    niby jest ok tyle, ze skad ten blad P0683?

    --

    HeSk

  • 4. Data: 2010-03-12 19:31:48
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-03-12 17:56, .he(R)sk. pisze:

    > Przez pierwsze 2-3 sek grzanie pelnym pradem,
    > pozniej prad spada do zera (po ok 20 sek).
    > niby jest ok tyle, ze skad ten blad P0683?

    P0683 Glow Plug Control Module to PCM Communication Circuit

    Na moje to problem z wiazka elektryczna pomiedzy modulem sterowania
    grzaniem swiec, a ECU. Sprawdz polaczenia na sam poczatek.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE