  • 1. Data: 2011-05-15 17:19:33
    Temat: Trasa Warszawa (Dolny Mokotów) - Pruszków - jak obecnie najszybciej
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    Grupo wszechwiedząca
    Czy ktoś ma (nie)przyjemność przemieszczać się na tej trasie i mógłby
    jakiś skrót podpowiedzieć? Teoretycznie najkrótsza droga to
    Idzikowskiego do Puławskiej i potem Wilanowska albo Sikorskiego i
    Dolinką Służewiecką do Wilanowskiej, potem Marynarska, Łopuszańska (z
    rozkopanym węzłem z Alejami) i w Aleje aż do Pruszkowa. Natomiast na tej
    trasie jest regularnie korek, zwłaszcza w porze powrotów. O ile rano
    (okolice 6:307:00) jedzie się "pod prąd korków" to powrót po 17 niestety
    w korku. Stąd moje pytanie, czy da się to jakoś objechać sensownie,
    nawet nadkładając drogi, byle nie stać w korku. Zwłaszcza chodzi mi o
    trasę powrotną, z Pruszkowa na Mokotów (okolice Mostu Siekierkowskiego).

    --
    MZ

  • 2. Data: 2011-05-15 21:18:36
    Od: "Obserwator" <O...@g...w.pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozkopanym węzłem z Alejami) i w Aleje aż do Pruszkowa. Natomiast na tej
    > trasie jest regularnie korek, zwłaszcza w porze powrotów.

    podpytaj na pl.regionalne.warszawa.

    --
    Observer

  • 3. Data: 2011-05-15 21:25:20
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-05-15 17:19, MZ wrote:
> [...]
    > nawet nadkładając drogi, byle nie stać w korku. Zwłaszcza chodzi mi o
    > trasę powrotną, z Pruszkowa na Mokotów (okolice Mostu Siekierkowskiego).

    Może spróbuj pojechać kawałek dalej Alejami i przebijaj się ulicami
    Śmigłowca, Drawską, ... do Racławickiej.

    Jest kawałek dalej ale IMHO jedzie się krócej niż przez Łopuszańską.

    Piotrek

  • 4. Data: 2011-05-15 21:36:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 May 2011 21:25:20 +0200, Piotrek

    >Jest kawałek dalej ale IMHO jedzie się krócej niż przez Łopuszańską.

    Można się też przebić od Jerozolimskich do Instalatorów/Równoległej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-05-15 23:24:19
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 15.05.2011 17:19, MZ pisze:
> [...]
    > nawet nadkładając drogi, byle nie stać w korku. Zwłaszcza chodzi mi o
    > trasę powrotną, z Pruszkowa na Mokotów (okolice Mostu Siekierkowskiego).

    Ale gdzie przy tym powrocie stoisz - Łopuszańska, Marynarska i okolice?
    Jak dobrze Twój pojazd znosi wertepy? ]:->

    S.

  • 6. Data: 2011-05-15 23:29:18
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-15 23:24, Stefan Szczygielski pisze:

    > Ale gdzie przy tym powrocie stoisz - Łopuszańska, Marynarska i okolice?
    > Jak dobrze Twój pojazd znosi wertepy? ]:->

    Stoję zwykle przy skręcie w Łopuszańską a potem na 110% już na
    Marynarskiej od wysokości Żwirki i Wigury już do końca. Auto kiepsko
    znosi wertepy,offroad odpada, to kompakt a nie SUV:)

    --
    MZ

  • 7. Data: 2011-05-16 17:35:44
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 15.05.2011 23:29, MZ pisze:
    > Stoję zwykle przy skręcie w Łopuszańską a potem na 110% już na
    > Marynarskiej od wysokości Żwirki i Wigury już do końca. Auto kiepsko
    > znosi wertepy,offroad odpada, to kompakt a nie SUV:)

    Zjeżdżasz w Michałowice (różne warianty), Polna, Klonowa, Środkowa, coś
    w lewo, Mineralna, Muszkieterów, Cyprysowa, wyjazd w lewo w Al.
    Krakowską, prawo w 17 Stycznia (korek o tej porze odkłada się na
    wprost), przejazd przez terminal lotniska górą trzymać się lewej
    (pierszeństwo), Wirażowa, Zjazd z Poleczki w Osmańską, Zatorze, prosto
    do rondka, Bokserska, a potem to już w zależności gdzie chcesz się
    wydostać na tym Mokotowie...

    S.