  • 1. Data: 2020-12-22 12:51:16
    Temat: Trochę OT - otworzyli właśnie most na Wiśle w Warszawie
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Można zatem dojechać od Przyczółkowej w Wilanowie aż do Mińska (na razie
    Mazowieckiego) - autostradą A2.
    Sławetny tunel pod Ursynowem - za pół roku.
    T.

  • 2. Data: 2020-12-22 16:22:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 22.12.2020 12:51, T. wrote:
    > Można zatem dojechać od Przyczółkowej w Wilanowie aż do Mińska (na razie
    > Mazowieckiego) - autostradą A2.
    > Sławetny tunel pod Ursynowem - za pół roku.
    > T.

    Szkoda, że chyba nie otworzą wcześniej zjazdu z POW na Ursynów przy
    Puławskiej, który obecnie wygląda na praktycznie gotowy.

  • 3. Data: 2020-12-23 00:54:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    Tuesday, December 22, 2020, 4:22:54 PM, you wrote:

    > Szkoda, że chyba nie otworzą wcześniej zjazdu z POW na Ursynów przy
    > Puławskiej, który obecnie wygląda na praktycznie gotowy.

    Nie otworzą? Chyba już otworzyli:
    https://www.facebook.com/gddkia/posts/38243122776212
    90

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2020-12-23 11:45:44
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 23.12.2020 00:54, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie otworzą? Chyba już otworzyli:
    > https://www.facebook.com/gddkia/posts/38243122776212
    90

    Nie, byłem tam przedwczoraj. Pod linkiem mowa o nowym (ściśle mówiąc
    otwarciu starego) zjeździe na Puławską poprzez zawrotkę w lewo, a nie
    wjazd bezpośrednio na wprost na Ursynów. Chociaż formalnie to rondo
    faktycznie znajduje się na Ursynowie ))

  • 5. Data: 2020-12-23 12:29:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-12-23 o 11:45, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > otwarciu starego) zjeździe na Puławską poprzez zawrotkę w lewo, a nie
    > wjazd bezpośrednio na wprost na Ursynów. Chociaż formalnie to rondo

    To dlatego, że władze Ursynowa nie chcą dopuścić ruchu tranzytowego
    przez dzielnicę.
    Tu jest więcej na ten
    temat:https://www.skyscrapercity.com/threads/s2-po%C
    5%82udniowa-obwodnica-warszawy-pu%C5%82awska-lubelsk
    a-bez-w%C4%99z%C5%82a.639909/page-2278
    Tylko trzeba poszukać w dyskusji :-)

  • 6. Data: 2020-12-23 13:03:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Tu jest więcej na ten
    > temat:https://www.skyscrapercity.com/threads/s2-po%C
    5%82udniowa-obwodnica-warszawy-pu%C5%82awska-lubelsk

    Też o tym myślałem, że może o to chodzi, ale czy nie dałoby się po
    prostu wprowadzić zakaz wjazdu pojazdów powyżej iluś ton? I w ten sposób
    można ominąć tylko niewielki kawałek Doliny Służewieckiej, a potem nadal
    wpakować się w korek. Update - znalazłem to:
    https://www.facebook.com/robertkempaburmistrzursynow
    a/posts/2581884968603117
    Nie przyszło mi do głowy, że można jechać tranzytem przez Natolin i Kabary.

  • 7. Data: 2020-12-23 13:43:26
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 22 Dec 2020 16:22:54 +0100, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

    >Szkoda, że chyba nie otworzą wcześniej zjazdu z POW na Ursynów przy
    >Puławskiej, który obecnie wygląda na praktycznie gotowy.

    Zjazdu nie otworzą, bo nie ma na to zgody miasta. Z prostego powodu:
    tranzyt poszedłby przez wąskie ulice na Ursynowie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2020-12-23 13:46:36
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 23 Dec 2020 13:03:42 +0100, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

    >https://www.facebook.com/robertkempaburmistrzursyno
    wa/posts/2581884968603117
    >Nie przyszło mi do głowy, że można jechać tranzytem przez Natolin i Kabary.

    Tobie nia, ale Targeo już tak :)) W godzinach szczytu prowadzi właśnie
    przez Korbońskiego. Prosty powód: wiecznie zakorkowana Dolinka
    Służewiecka.