  • 1. Data: 2020-12-21 21:30:42
    Temat: Najdłuższy czas eksploatacji
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Hej,

    Tak pomyślałem, że ... może ciekawe byłoby dowiedzieć się jak najdłużej
    eksploatowaliście swój samochód?

    Bo zwykle trochę się pojeździ i zamienia na coś innego.

    Seicento używam od 19 lat i w zasadzie mogłbym dalej jeździć, gdyby nie
    to, że już nie chcę.

  • 2. Data: 2020-12-21 22:11:25
    Temat: Re: Najdłuższy czas eksploatacji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2020 o 21:30, ii pisze:

    > Bo zwykle trochę się pojeździ i zamienia na coś innego.
    >
    > Seicento używam od 19 lat i w zasadzie mogłbym dalej jeździć, gdyby nie
    > to, że już nie chcę.

    Honda accord osiągnęła u mnie pełnoletniość. Ale wziąłem ją jak miała 9.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-12-21 22:58:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, ii.
    On 21.12.2020 21:30 you wrote:

> [...]
    > pojeździ i zamienia na coś innego. Seicento używam od 19 lat i w
    > zasadzie mogłbym dalej jeździć, gdyby nie to, że już nie chcę.

    Avensis ST220. Od 2003. :D

    --
    Pete

  • 4. Data: 2020-12-21 23:05:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.12.2020 o 22:11, Shrek pisze:

    > Honda accord osiągnęła u mnie pełnoletniość. Ale wziąłem ją jak miała 9.

    Ile nią jeździłeś?!

  • 5. Data: 2020-12-22 00:42:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rrr0kg$s2l$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Tak pomyślałem, że ... może ciekawe byłoby dowiedzieć się jak
    > najdłużej eksploatowaliście swój samochód?

    Miałem golfa przez 20 lat. W 2017r skończył ze mną 30 lat i 4 miesiące.
    Przejechałem nim 178tys.

    https://ibb.co/CMtrDcC
    https://ibb.co/kqf3fLh

    > Bo zwykle trochę się pojeździ i zamienia na coś innego.

    Tera panie to sie trzyma do bulu. Wolnossący 8v, na pośrednim wtrysku,
    bez dwumasy, jak skarb ;)

    > Seicento używam od 19 lat i w zasadzie mogłbym dalej jeździć,
    > gdyby nie to, że już nie chcę.

    to jest wynik

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 6. Data: 2020-12-22 11:15:46
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-12-21 o 23:05, ii pisze:

    > Ile nią jeździłeś?!

    2 klasa szkoły podstawowej
    18-9 = 9

  • 7. Data: 2020-12-22 11:34:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.12.2020 o 11:15, t-1 pisze:

    > 2 klasa szkoły podstawowej
    > 18-9 = 9

    Podstawówka?

    Moje Seicento też osiągnęło pełnoletniość, ale jeździłem nim 19 lat.

    Przerasta?

  • 8. Data: 2020-12-22 11:41:22
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/12/2020 23:42, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > https://ibb.co/CMtrDcC
    > https://ibb.co/kqf3fLh

    > Tera panie to sie trzyma do bulu. Wolnossący 8v, na pośrednim wtrysku,

    Zeby zajezdzic dwumase w wolnossacej benzynie to trzeba miec talent.

  • 9. Data: 2020-12-22 11:48:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-21 o 21:30, ii pisze:
    > Bo zwykle trochę się pojeździ i zamienia na coś innego.

    Jak się kupi i właduje kasę w remont to WYPADA z 5 lat pojeździć ;-)
    Potem trzeba sprzedać bo znowu trzeba "ładować" ;-)

    Kowalski nie jest jeszcze na etapie "potrzymam bo lubię"

    U siebie zauważam natomiast zatrzymanie się w czasie.

    Moje 3 ostatnie samochody to roczniki 2003 2005 2007 (co 5 lat)

    Następny nie będzie młodszy ;-)

  • 10. Data: 2020-12-22 12:25:13
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/12/2020 10:48, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > U siebie zauważam natomiast zatrzymanie się w czasie.
    >
    > Moje 3 ostatnie samochody to roczniki 2003 2005 2007 (co 5 lat)

    Jak porownam komfort siedzen w Insigni mk2 i Vectry C/Signum to tesknie
    za Vectra/Signum