  • 1. Data: 2014-08-10 16:02:16
    Temat: Trochę pomarudzę !!
    Od: s...@g...com

    Otóż da się zauważyć u cwaniackich polskich firm oferujących PCB sformułowanie "maska
    antylutownicza". Pierdyljon lat temu, w trosce o poprawność językową tumaniści
    proponowali, wręcz DARLI się o to, coby anglojęzyczne 'dziabągi' zastąpić Naszymi
    Ojczystymi. I tak np.:

    1) Computer - liczyk
    2) Interface - sprzęg (buahaha, bardzo podoba mi się podejście do tematu jednego z
    grupowiczów, nie pomnę nick'a, ale z jajcem to przetłumaczył wprost - MIĘDZYMORDZIE)

    ============

    OK, dopiszcie tam jeszcze jakieś chocki klocki wymyślane przez tumanistów, ot coby
    było weselej.

    Wracając do tej maski antylutowniczej, to dziwi mnie fakt, że firma uznana na rynku
    IP (Polska) , szanowana na rynku IP (nie tylko w PL, cały glob) bierze się za tematy
    o których ma blade pojęcie i strzela se w z dubeltówy w kolano, a odłamki walą po
    całym ciele firmy..

    No ale to nie moja sprawa, mnie ino to dziwi.

  • 2. Data: 2014-08-10 18:15:14
    Temat: Re: Trochę pomarudzę !!
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    i grantu oczekujesz?

  • 3. Data: 2014-08-10 21:29:08
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 10.08.2014 16:02, s...@g...com wrote:
> [...]
    całym ciele firmy..

    > No ale to nie moja sprawa, mnie ino to dziwi.

    Z głupich nazw przypomina mi się myszka - manipulator stołokulotoczny.
    Ale co do maski antylutowniczej - mnie jakoś to nie razi.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2014-08-11 09:39:52
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Jakub Rakus <s...@o...pl> wrote:

    > Z głupich nazw przypomina mi się myszka - manipulator stołokulotoczny.

    Kliknięcie - mlask
    Podwójne kliknięcie - dwumlask
    Joystick - manipulator wychyłowy

    > Ale co do maski antylutowniczej - mnie jakoś to nie razi.

    Mi się kojarzy z obrożą antyszczekową.

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=antyszc
    zek

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 5. Data: 2014-08-11 10:46:07
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >2) Interface - sprzęg (buahaha, bardzo podoba mi się podejście do tematu
    >jednego z grupowiczów, nie pomnę nick'a, ale z jajcem to >przetłumaczył
    >wprost - MIĘDZYMORDZIE)

    przytoczył jakies stare pomysły - zdaje sie ze na poczatku lat 90tych ktos
    to proponował.

    b.

  • 6. Data: 2014-08-11 11:47:31
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Budyń <b...@r...pl> wrote:

    > przytoczył jakies stare pomysły - zdaje sie ze na poczatku lat 90tych ktos
    > to proponował.

    Jan Bielecki?

  • 7. Data: 2014-08-11 11:53:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał:

    > przytoczył jakies stare pomysły - zdaje sie ze na poczatku lat 90tych ktos
    > to proponował.

    Nie dziewięćdziesiątych, tylko osiemdziesiątych.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2014-08-11 15:34:08
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 10 Aug 2014 07:02:16 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

> [...]
    całym ciele firmy..

    >No ale to nie moja sprawa, mnie ino to dziwi.

    A co w takiej kwestii:

    "Silnia. Googlałem i lipa.. Albo nie umiem googlać, albo.. Raczej to
    pierwsze. Jak jest po angielsku "silnia"?"

    A.L.

  • 9. Data: 2014-08-11 15:34:34
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 11 Aug 2014 09:47:31 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Gof)