  • 1. Data: 2014-08-10 18:35:37
    Temat: niech nam zwycięża po/eu
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    jak do anteny z zasilaczem podpiąć dwa telewizory, ale jeden w połowie
    kabla, a drugi na końcu?

    najlepiej jakieś gotowe rozgałęziacze...

  • 2. Data: 2014-08-10 18:43:11
    Temat: Re: niech nam zwycięża po/eu
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-08-10 18:35, feldmarszałek tusk pisze:
    > jak do anteny z zasilaczem podpiąć dwa telewizory, ale jeden w połowie
    > kabla, a drugi na końcu?
    >
    > najlepiej jakieś gotowe rozgałęziacze...

    PO prostu wyznaczasz PO łowę kabla - bierzesz cały kabel, rozciągasz na
    długości, następnie składasz na pół aby końce się złączyły a kable do
    siebie dolegały. Miejsce zagięcia na drugim końcu jest PO łową. Tam się
    PO dpinasz gotowym rozgałęziaczem.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2014-08-10 18:55:41
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    niektórzy może i lubują się w teorii optymalnej po,
    ja zadałem pytanie na które oczekuję odpowiedzi...
    nie z po/eu...

  • 4. Data: 2014-08-10 19:03:02
    Od: Eryk <3...@w...pl>

    Musisz kupić telewizor z tzw. "przelotką", gniazdem wejściowym i
    wyjściowym, jak były kiedyś w magnetowidach.
    Popytaj w mediamarkt, powinni mieć takie telewizory

  • 5. Data: 2014-08-10 19:03:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-08-10 18:55, feldmarszałek tusk pisze:
    > niektórzy może i lubują się w teorii optymalnej po,
    > ja zadałem pytanie na które oczekuję odpowiedzi...
    > nie z po/eu...

    Jeżeli masz problem z taką pierdołą (w odpowiedzi zawarłem wszystko co
    potrzebne) to nie rozumiem jak dajesz sobie rady z podłączeniem takiego
    Xilinxa czy nawet bramki TTL.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2014-08-10 19:08:45
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    nie no to to tylko po/eu potrafi... ja to zrzynam od tuska i gronkiewicz
    waltz... ależ oni mają wiedzę i umiejętności...

    Irokez wypowiedz się o moim forum na maila q...@g...pl

    P.S.
    w związku z pojawieniem się nowej książki związanej z generatorami, czy
    Ktoś wie gdzie można kupić coś takiego jak wzmacniacz operacyjny
    wielowejściowy? cokolwiek by to miało być...

  • 7. Data: 2014-08-10 19:27:29
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    właśnie na allegro pojawił się coś takiego:

    http://allegro.pl/modul-wifi-nrf24l01-arduino-wirele
    ss-i4463972490.html

    kosztuje... 6 pln (sześć pln)...

    co to takiego i dlaczego skoro inne moduły kosztują po 180 pln, ten
    kosztuje 6... ???

  • 8. Data: 2014-08-10 19:31:16
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    nie było pytania

  • 9. Data: 2014-08-10 19:33:22
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    a właściewie było, jakie mamy teraz dostępne moduły do wireless lan?

    kiedy ten moduł atmela pojawi się w handlu i ile będzie kosztował?
    jest gdzieś opis tego moduły wlan atmela, jakoś nie mogę namierzyć...

  • 10. Data: 2014-08-10 19:46:13
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    http://www.atmel.com/products/wireless/wifi/smart-co
    nnect.aspx?tab=overview