  • 1. Data: 2009-02-11 13:29:28
    Temat: Tuner TV na USB
    Od: "123" <z...@z...com>

    Witam!

    W komputerze stacjonarnym mam kartę TV podłączoną do PCI.
    Karta ta jest podłączona kablem do gniazda telewizji kablowej.
    Dzięki temu mogę oglądać i nagrywać programy TV na komputerze.
    Coraz częściej pojawiają się oferty tunerów TV podłączanych do USB,
    wyglądające jak pendrive. Jak w takim wypadku wygląda pobieranie
    sygnału telewizyjnego (i ewentualnie radiowego)? Potrzebna
    jest chyba jakaś antena. Czy działa ona w pokoju, tak jak kiedyś
    to bywało z telewizorami gdy jeszcze o kablówkach nikt nie myślał?
    Czy ma znaczenie usytuowanie pokoju w stosunku do stron świata,
    tak jak to jest w przypadku talerza to telewizji satelitarnej?

    Bardzo proszę o wyjaśnienia i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-11 13:50:00
    Temat: Re: Tuner TV na USB
    Od: "123" <z...@z...com>

> [...]
    > Czy ma znaczenie usytuowanie pokoju w stosunku do stron świata,
    > tak jak to jest w przypadku talerza do telewizji satelitarnej?

    Uciekło mi to z tekstu :-). Chodzi mi o podłączenie takiego tunera
    do laptopa, używanego głównie w domu, ale i czasami poza domem.

  • 3. Data: 2009-02-11 14:10:23
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 2/11/2009 2:29 PM, Użytkownik 123 napisał:
> [...]
    > wyglądające jak pendrive. Jak w takim wypadku wygląda pobieranie
    > sygnału telewizyjnego (i ewentualnie radiowego)?

    Dokładnie tak samo. Podpinasz do takiego tunera antene/kablówke/inny
    sygnał jesli obsługuje. Taki tuner sam w sobie nie odbiera nic
    (przynajmniej nie widziałem takich).

    Jesli masz Viste to kupując upewnij się że są sterowniki do tego systemu
    (sprawdź na stronie producenta, a nie od sprzedawcy "napewno się da").

    dziobu
    www.pk.no-ip.pl

  • 4. Data: 2009-02-12 13:00:37
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Dokładnie tak samo. Podpinasz do takiego tunera antene/kablówke/inny sygnał jesli
    obsługuje. Taki tuner sam w sobie nie odbiera
    > nic (przynajmniej nie widziałem takich).

    A jaka mogłaby to być antena? Jakaś pokojowa?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-02-13 06:37:58
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "123" <z...@z...com> napisał w wiadomości

    > A jaka mogłaby to być antena? Jakaś pokojowa?

    No taka jaka jest potrzebna - taka sama/ta sama jakiej używasz do
    telewizora. Na pokojowej w niektórych lokalizacjach nie odbierzesz nic.
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl