  • 1. Data: 2009-02-11 20:37:36
    Temat: pilot cyberlink z allegro udaje klawiaturę, lecz...
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    większość klawiszy działa, niestety oprócz kluczowych dla zastosowania: play
    pause
    tylko program windows media player potrafi jes obsłużyć

    widzę dwa wyjścia czy możliwe nie wiem
    1. przemapowanie klawiatury dla konkretnego programu
    2. zainstalowanie sterownika klawiatury osbługującego dodatkowe klawisze

    probówałem przemapować enter na spację w event ghost i nie bardzo chce
    działać
    przycisków play i pause wogóle nie widzi

  • 2. Data: 2009-02-11 20:56:08
    Od: "M.G." <w...@p...fm>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działać
    > przycisków play i pause wogóle nie widzi

    zapomniales zadac pytanie

  • 3. Data: 2009-02-11 22:35:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "M.G." <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zapomniales zadac pytanie

    którego z dwóch punktów da się użyć i jak to wykonać?

  • 4. Data: 2009-02-11 23:49:28
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    Potrzebujesz aplikacji albo pluginu do konkretnego programu, aby
    obsługiwać HID. WMP czy PowerDVD ma wtyczkę na starcie, bo mój pilot na
    IrDę do laptopa działa jak należy. Natomiast już Winampa czy Zoom
    Playera musiałem znaleść sam.

    --
    tbr

  • 5. Data: 2009-02-12 21:26:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Tiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obsługiwać HID. WMP czy PowerDVD ma wtyczkę na starcie, bo mój pilot na
    > IrDę do laptopa działa jak należy. Natomiast już Winampa czy Zoom Playera

    już dałem radę to o tego hida chodziło
    zrobiłem dość uniwersalnie: http://panel.comze.com/pilot.xml

    głównie pod subedita, ale i pewnie inne playery, wszystko globalnie
    play > spacja
    pause > spacja
    fwd, rev - strzałka prawo/lewo
    a reszta to moje własne potrzeby