  • 1. Data: 2011-09-18 12:17:04
    Temat: Turbo Kamera - jakość paliw
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Właśnie leci 2 odcinek obecnego sezonu.
    Jestem ciekawy, jak dziennikarze TVNu wyobrażają sobie urzędników na
    każde zawołanie do dystrybutora 24h/7d? Konkretniej, kto miałby zapłacić
    za ich dyżurowanie, za ich samochody i paliwo na dojazdy?
    Przecież to musiałaby być cała brygada, jednemu 5litrów więcej weszło do
    Fabii innemu dziwnie pachnie i weź pan tu przyjedź do mnie w tej chwili.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-09-18 12:36:11
    Temat: Re: Turbo Kamera - jakość paliw
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przecież to musiałaby być cała brygada, jednemu 5litrów więcej weszło do
    > Fabii innemu dziwnie pachnie i weź pan tu przyjedź do mnie w tej chwili.

    Do Fabii jak się zachaczy pistoletem odpowietrznik, potrafi wejść do 10l.
    więcej, niż wynosi katalogowa pojemność baku.
    O kant dupy potłuc te TVN-owskie programy nastawione na tanią sensację.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-09-18 12:56:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 12:36, Krzysiek Z. pisze:
    > O kant dupy potłuc te TVN-owskie programy nastawione na tanią sensację.

    Trącą takim populizmem, że powinni zawiązać Samoobronę BIS czy coś takiego.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-09-18 12:57:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik DoQ napisał:
    > Trącą takim populizmem, że powinni zawiązać Samoobronę BIS czy coś takiego.

    A może Samoobronę PIS? ;-)

  • 5. Data: 2011-09-18 12:57:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 12:17:04 +0200, DoQ napisał(a):
> [...]
    > Przecież to musiałaby być cała brygada, jednemu 5litrów więcej weszło do
    > Fabii innemu dziwnie pachnie i weź pan tu przyjedź do mnie w tej chwili.

    Tusk zatrudnia przeciez 70 tys urzednikow, to mogliby pracowac na zmiany
    :-)
    Jakos prywatni nie maja problemu z zorganizowaniem dostepnosci 24/7.
    Policja mogla by tez zatankowac, prokurator dyzurny.

    A ty co - proponujesz zeby urzednicy wpisali podejrzana stacje do grafiku
    kontroli na przyszly rok ? I moze jeszcze nalezy poinformowac wlasciciela o
    kontroli z tygodniowym wyprzedzeniem ? :-)

    P.S. Ja rozumiem ze w jakiejs malej gminie jest jedno okienko i urzednik
    nie bedzie pracowal cala dobe, ale we wroclawiu WK sa dwa czy nawet trzy,
    okienek w dwoch po kilka ... to czemu nie mozna zarejestrowac pojazdu
    codziennie miedzy 8 a 20 ? I to sie nie wiaze z kosztami, ba - oszczednosci
    moga byc, bo mniej okienek, komputerow i drukarek trzeba.

    J.

  • 6. Data: 2011-09-18 12:58:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 12:57, Bartłomiej Zieliński pisze:
    > A może Samoobronę PIS? ;-)

    Albo :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-09-18 13:00:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-18 12:57, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > A może Samoobronę PIS? ;-)

    Nie strasz, kacza twoja mać! ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2011-09-18 13:15:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 12:57, J.F. pisze:
> [...]
    > Jakos prywatni nie maja problemu z zorganizowaniem dostepnosci 24/7.
    > Policja mogla by tez zatankowac, prokurator dyzurny.

    To zatrudnij się na ochotnika, za 1600PLN/netto.

    > kontroli na przyszly rok ? I moze jeszcze nalezy poinformowac wlasciciela o
    > kontroli z tygodniowym wyprzedzeniem ? :-)

    Nie żałuj sobie, wymyśl jeszcze ekipę urzędników kontrolującą gaz w
    kuchenkach. Specjalne centrum gdzie każdy może zadzwonić i zamówić
    wizytę, "bo wydaje mi się, że woda w czajniku dłużej dochodzi do wrzenia".

> [...]
    > codziennie miedzy 8 a 20 ? I to sie nie wiaze z kosztami, ba - oszczednosci
    > moga byc, bo mniej okienek, komputerow i drukarek trzeba.

    Jasne. Zarejestruj od razu kilka-kilkanaście samochodów na rejon, jeden
    na pewno nie wystarczy. Tylko sponsoruj te fanaberie z własnego portfela.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-09-18 14:44:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, September 18, 2011, 12:17:04 PM, you wrote:

> [...]
    > Przecież to musiałaby być cała brygada, jednemu 5litrów więcej weszło do
    > Fabii innemu dziwnie pachnie i weź pan tu przyjedź do mnie w tej chwili.

    Jasne. Lepiej jak obecnie, czyli przyjazd na stację MIESIĄC po
    zgłoszeniu na pobranie próbki paliwa i stwierdzenie, że wszystko jest
    OK. I wcześniejsza odmowa pobrania próbki z baku czy też wzięcia do
    analizy paliwa komisyjnie zlanego z baku do kanistra w ASO.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-09-18 14:51:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > OK. I wcześniejsza odmowa pobrania próbki z baku czy też wzięcia do
    > analizy paliwa komisyjnie zlanego z baku do kanistra w ASO.

    Ciekawe jak to jest. Kilkaset/kilka tysięcy transakcji dziennie, paliwo
    niby skandaliczne a nie jeździ jeden samochód. Jakoś kolejek reklamacji
    tam raczej nie było.

    Pozdrawiam
    Paweł