  • 11. Data: 2020-11-18 13:05:32
    Temat: Re: Tusze Startowe
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    ile wydrukują tak + \ - na tuszach startowych w tych drukarkach ?

    https://www.morele.net/urzadzenie-wielofunkcyjne-hp-
    deskjet-plus-ink-advantage-6075-5se22c-6946876/

    https://www.euro.com.pl/urzadzenia-wielofunkcyjne/hp
    -deskjet-ink-advantage-5075.bhtml

    https://www.euro.com.pl/urzadzenia-wielofunkcyjne/ca
    non-urzadzenie-wielof-canon-mg3650s-eur2-wh.bhtml

    https://www.euro.com.pl/urzadzenia-wielofunkcyjne/ca
    non-urzadzenie-wielof-canon-ts5350-black.bhtml#opis

  • 12. Data: 2020-11-18 22:57:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-17 o 23:25, Kamil pisze:

    > Jak najdalej od Lexmarka, omijać szerokim łukiem. Nie reklamuj tego g...

    Sam jesteś g...

    Lexmark to świetna drukarka, ale raczej przeznaczona dla bogatszych, bo
    tusze są bardzo drogie.

    Dawniej napełniałam zwykłym czarnym atramentem i lepiej drukowała niż na
    tych po cenie dolara. Kolorowego niestety nie potrafiam napełnić.
    Okazało się, że na giełdzie jakiś facet sprzedawał napełnione, no i
    kupowałam. Też dobrze drukowały.

    --
    animka