  • 11. Data: 2020-06-22 20:02:41
    Temat: Re: Twizy jest świetne
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-22 18:40, Zenek Kapelinder wrote:
    > Czasami samochód jest użyteczny, przyznaje bez bicia. 120 krzesełek wiozłem. Na
    hulajnodze by chyba się nie dało. Siedzenie w furgonie jak grad pada do przyjemności
    nie należy. Na dodatek nie ma co robić. A potem zamiast szybko dojechać to bujanie
    się w korkach. Nie ma nakazu jeżdżenia na hulajnodze w deszcz. Poczekać w bramie albo
    w sklepie jak przestanie lać przyjemniejsze bo żywca do pogadania na bank bym
    znalazł.

    I doczekać dnia następnego?

  • 12. Data: 2020-06-22 20:04:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-22 19:51, z wrote:
    > Tym bez drzwi? ;-)

    Bez drzwi, bez okien, to szkieletów ludy ...

  • 13. Data: 2020-06-23 11:28:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    >Czasami samochód jest użyteczny, przyznaje bez bicia. 120 krzesełek
    >wiozłem. Na hulajnodze by chyba się nie dało.
    >Siedzenie w furgonie jak grad pada do przyjemności nie należy.
    >Na dodatek nie ma co robić.

    Wyciagasz smartfona ...

    >A potem zamiast szybko dojechać to bujanie się w korkach.
    >Nie ma nakazu jeżdżenia na hulajnodze w deszcz.

    Nie ma, ale do przyjemnosci tez chyba nie nalezy.

    >Poczekać w bramie albo w sklepie

    W bramie domofon :-)

    >jak przestanie lać przyjemniejsze bo żywca do pogadania na bank bym
    >znalazł.

    Pogadac nie wolno, bo wirus !

    A zywca mozesz nie znalezc, bo przyjechal samochodem :-)
    Ale moze jakas mloda i ladna panienka bedzie czekac ... tylko czy
    bedzie chiala z takim starym dziadem rozmawiac :-(

    A mozna bylo zaprosic do samochodu, podwiezc pod brame ... :-)

    >Części tych co zgasły pewno nic nie będzie.

    Mysle, ze wiekszosci nic nie bedzie, bo nie tak latwo zaciagnac wode
    do cylindra.

    >W obudowie skrzyni biegów jest odpowietrznik. Jak skrzynia ciepła i
    >wjechać w wodę to zaciąga wodę do środka. Takie są prawa fizyki i ich
    >pan nie zmienisz.

    Hm .. nie kojarze tego odpowietrznika, ale moze i jest ...

    >Na taką okoliczność kiedyś dawno temu na rajdach samochodów
    >terenowych mieli rurkami doprowadzone nadciśnienie ze skrzyni
    >korbowej do skrzyń, mostów.

    Tylko czy Łodź to taki teren, ze woda do odpowietrznikow siega ?

    >Jak widzę że stoi na środku skrzyżowania i wody ma na wysokość kola,
    >a jest już po ulewie, to znaczy że było wody wyżej. To pewno nie stoi
    >no ma taki kaprys tylko że coś się spierdolilo.
    >Parę razy w życiu robiłem remont po zaciągnięciu wody przez silnik. W
    >zasadzie silniki były do wyrzucenia.

    Ale to z rajdow terenowych bylo, czy z miasta ?

    >Ale ze to było w czasach gospodarki centralnie planowanej to nawet
    >takie trupy się ożywialo.

    Nadal sie ozywia, tylko ze silnik bierze sie ze szrotu, a skrzynie
    tez - ale dopiero w miare potrzeby. Troche watpie czy jej tych pare
    kropel wody zaszkodzi, a na pewnoo nie od razu :-)

    J.