  • 81. Data: 2020-04-12 21:17:46
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-12 o 19:37, z pisze:

    > Miej pretensje do oprogramowania z którego korzystasz.
    > Nie do mnie.

    Korzystam z oprogramowania takiego samego jak ty debilu.
    To na co odpowiadasz masz zostawić w cytacie.

    > Mnie możesz olać i przestać odpowiadać jak czegoś nie rozumiesz ;-)

    Ty możesz mnie olać i przejść na jakieś forum zgodne z twoimi
    wymogami dwudziestego pierwszego wieku.

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2020-04-12 21:19:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-12 o 19:42, z pisze:

    > Zainstaluj sobie Thunderbirda + dodatek CompactHeader.

    Przestań pierdzieć w towarzystwie.
    I zachowuj się z zasadami uznawanymi przez ogól a nie tylko swoimi.

    > Spróbuj. Co Ci szkodzi odkryć nowy lepszy świat ;-)

    Co ci szkodzi, może nawet przestaną cię wyzywać od najgorszych.
    ;-)

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2020-04-12 23:27:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 21:17, RadoslawF pisze:

    > Korzystam z oprogramowania takiego samego jak ty debilu.
    > To na co odpowiadasz masz zostawić w cytacie.

    Ale ten baran nie potrafi w Thunderbirdzie znaleźć
    i zaptaszkować opcji "Podczas tworzenia odpowiedzi
    automatycznie cytuj oryginalną wiadomość a następnie
    rozpocznij odpowiedź poniżej cytowanego teksty".
    Jak to baran.

  • 84. Data: 2020-04-13 03:30:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "collie" 5e919587$0$539$6...@n...neostrada.pl

    > Tak, to wszystko napisane na newsgrupie pl.misc.telefonia.gsm!
    > A potem się dziwisz, że newsowi czytacze uważają, że masz nie

    Gdzie dostrzegłeś to zdziwienie?

    wg ciebie zachowaniem takiego:
    https://www.youtube.com/watch?v=3eHjrbaNj24
    stworzenia też dziwię się?

    > po kolei w głowie i dostają wysypki alergicznej na Twój widok:

    Polecam Desloratadynę, Telfexo, Allertec...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 85. Data: 2020-04-13 08:16:54
    Od: z <...@...pl>

    Jest gorzej.
    To ustawienie jest domyślne. Ja to wszystko kasuję backspace ;-)

    Albo napiszę prawdę bo jeszcze jakiś jełop się przyczepi CTRL+A i DEL ;-)

    Do takiego postępowania właśnie skłoniło mnie używanie wspomnianego dodatku.

    Było przejrzyście, ładnie, czytelnie.

    Dlatego poszedłem krok dalej. NIE CYTUJĘ jak nie muszę dla jasności
    wypowiedzi.

    Wiecie ile jest tych znaczków chowających cytaty? Po jakiego huja
    wysyłać to samo na serwer 10 razy? Ile to mniej dwutlenku węgla w
    atmosferze ;-)

    I na koniec. Jak Wam się nie podoba albo czegoś nie rozumiecie np. co to
    są te ptaszki przy wątku to możecie nie odpisywać.

    Podpowiem jeszcze bo mogło nie dotrzeć

    Te ptaszki po lewej można kliknąć i wtedy rozwija się całe "drzewko
    wątku i są nawet linie która wiadomość której odpowiada.

  • 86. Data: 2020-04-13 08:27:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.04.2020 o 08:16, z pisze:

    > Po jakiego huja

    Po takiego, chuju...

  • 87. Data: 2020-04-13 08:29:10
    Od: z <...@...pl>

    Myślę że jesteś leniem i się przypierdalasz dla sportu albo z nudów.
    Nie potrafisz Ty i twój program ogarnąć kto komu i gdzie odpowiada choć
    ta wiedza nie jest tajemna i jest nawet DARMOWA.

    Domagasz się powtarzania wiadomości które już są opublikowane i leżą
    blisko, serwer wie jak do nich dotrzeć a normalne programy jak wyświetlić.

    AAAA. Może ty nie potrafisz odpowiadać komuś na post jak nie widzisz w
    tym samym oknie tego na co odpowiadasz.
    To sorry. Z ułomności się nie wyśmiewam.

    To możesz odpowiadać razem z cytatem a przed wysłaniem kasować
    niepotrzebne bezsensownie powielane treści.

    Tak też można. Nikt Cię za to nie zlinczuje.

    Zauważyłem też że ogólnie posty są coraz krótsze. Takie czasy SMSowe
    nastały.
    Jest taki Enule czy jakoś tam który pisze elaboraty o swoim życiu. Ale
    jemu też się krótko odpowiada i nie ma potrzeby po każdym zdaniu czy
    akapicie odpisywać.

    Także ten... Dużo zdrowia po pandemii życzę. ;-)

    Zajmujemy się tu pierdołami i ułomnościami programów

    A pytanie jest najważniejsze.

    JAKI DOBRY TELEFON DO 500 zł jeśli nie Redmi6?

  • 88. Data: 2020-04-13 08:31:45
    Od: z <...@...pl>

    Stokrotka by powiedziała że po huja to "c" ;-)

  • 89. Data: 2020-04-13 08:34:13
    Od: z <...@...pl>

    Widzisz. Twój przekaz zajmuje wiersz a dodałeś do niego jeszcze dwa
    zupełnie niepotrzebne.

  • 90. Data: 2020-04-13 11:30:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-13 o 08:29, z pisze:

    > Myślę że jesteś leniem i się przypierdalasz dla sportu albo z nudów.
    > Nie potrafisz Ty i twój program ogarnąć kto komu i gdzie odpowiada choć
    > ta wiedza nie jest tajemna i jest nawet DARMOWA.

    Ja myslę że ty jesteś leniem i chamem mającym w dupie rozmówców i netykietę.

    > Domagasz się powtarzania wiadomości które już są opublikowane i leżą
    > blisko, serwer wie jak do nich dotrzeć a normalne programy jak wyświetlić.

    Dodatkowo jesteś idiotą. Nie musisz cytować zawsze całej wiadomości.
    Wystarczy fragment do którego się odnosisz.

    > AAAA. Może ty nie potrafisz odpowiadać komuś na post jak nie widzisz w
    > tym samym oknie tego na co odpowiadasz.
    > To sorry. Z ułomności się nie wyśmiewam.

    Może potrafię, ale skoro mogę wymagać zachowania zgodnego
    z panującymi zasadami to wymagam. Dostosujesz się czy wolisz
    zostać wiecznym kretynem?

    > To możesz odpowiadać razem z cytatem a przed wysłaniem kasować
    > niepotrzebne bezsensownie powielane treści.

    A ty możesz cytatów nie kasować. i będzie to zgodne z netykietą
    w odróżnieniu od tego co robisz teraz.

> [...]
    > akapicie odpisywać.
    >
    > Także ten... Dużo zdrowia po pandemii życzę. ;-)

    Nawzajem

    > Zajmujemy się tu pierdołami i ułomnościami programów

    Nie kłam. Teraz zajmujemy się ułomnością twojego zachowania.

    > A pytanie jest najważniejsze.
    >
    > JAKI DOBRY TELEFON DO 500 zł jeśli nie Redmi6?

    Zadaj pytanie zgodne z netykietą, szybciej uzyskasz odpowiedź.