  • 1. Data: 2010-11-17 20:50:45
    Temat: UPC
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    Tylko ja mam w domu stamtąd net?
    Chyba lekki fuckup dzisiaj zaliczyli.
    U mnie już ok, ale ponoć wg infolinii do 23:30 mogą trwać problemy.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 2. Data: 2010-11-17 21:27:01
    Temat: Re: UPC
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-11-17 21:50, Bartosz Feński aka fEnIo pisze:
    > Tylko ja mam w domu stamtąd net?
    > Chyba lekki fuckup dzisiaj zaliczyli.
    > U mnie już ok, ale ponoć wg infolinii do 23:30 mogą trwać problemy.

    z tego co się dowiedziałem to cały Śląsk leży (UPC)

    Wojtek

    --
    ****** www.noclegiwswinoujsciu.pl ******
    noclegi w Świnoujściu, kwatery, pensjonaty, apartamenty, hotele

  • 3. Data: 2010-11-17 21:36:18
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule crazy bejbi napisał(a):

    > z tego co się dowiedziałem to cały Śląsk leży (UPC)

    W Krakowie już jest ok, więc to raczej był globalny problem. Jakiś kumpel
    mi linka podsyłał do wpisu na blipie bodajże Poznaniaka.

    Zresztą infolinia informowała o problemach via automat, a nie via żywy
    ludek, więc musiało być gorąco.

    pozdr,
    fEnIo