eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaUPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji." › UPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji."
  • Data: 2014-11-09 13:21:50
    Temat: UPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji."
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Wystąpił błąd
    W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji."

    Taki komunikat pojawia się co 5 - 15 min. i trzeba przeładować stronę.
    Walczę z infolinią od kilku miesięcy i nie potrafią rozwiązać problemu
    Używam peceta z windowsem (dwa różne urządzenia) po wifi.
    Już nie mam siły się użerać.
    Wiem że nie jestem jednym z takim problemem. Próbowałem już wszystkiego.
    Ma ktoś jakiś sposób? Na androidzie podobno nie ma takich problemów.

    z


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: