  • 11. Data: 2010-01-17 00:01:48
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: to <t...@a...xyz>

    cef wrote:

    > No właśnie w tym, że Ty też się nabierasz na jego bajanie. Jaki to był
    > dla niego szok i jak mu żal, że ktos tam się wk.... I jak cierpi i jest
    > mu głupio itp.

    Gdyby miał to gdzieś, to by nigdzie tego nie zgłosił, a już tym bardziej
    tutaj nie pisał.

    > Na jakie konsekwencje się naraził? Pomyśl realnie. Konsekwencji nie
    > poniesie żadnych, bo jak już pisałem poszkodowany nie będzie szukał
    > tylko naprawi sam (lub z AC), a policja też nie będzie
    > nikogo szukac po takim zgłoszeniu.

    Stracił dużo czasu na komisariacie, a potencjalnie może dostać
    przynajmniej mandat.

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-01-17 00:41:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    to wrote:

    > Gdyby miał to gdzieś, to by nigdzie tego nie zgłosił, a już tym
    > bardziej tutaj nie pisał.

    Kiedy właśnie potrzebował takiego wsparcia jak Twoje.

    A realnie nic.

  • 13. Data: 2010-01-17 01:06:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    cef wrote:

    > Kiedy właśnie potrzebował takiego wsparcia jak Twoje.

    Tu się zgadzam, ale to właśnie świadczy o tym, ze jest mu głupio. Cwaniak
    by to olał i tyle.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-01-17 02:50:45
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > konsekwencje. Gdzie tu widzisz cwaniactwo?

    Jak jest taki strachliwy i nerwowy, to być może po tej pół godzinie jeszcze
    bardziej przeraził się, że go jednak ktoś widział i właściciel do niego
    dotrze. Bojąc się większych konsekwencji (i chcąc zapewnić sobie alibi)
    pojechał na policję, zgłosił, ale z bardzo dużym prawdopodobieństwem i tak
    nic z tego nie wyniknie. Znając sprawność naszej policji nawet jak jakimś
    cudem kierowca zgłosi to i tak nie uda im się powiązać faktów. No a gdyby
    jednak, to jest kryty. Takie zachowanie możnaby zakwalifikować jako
    cwaniactwo.

    Ja chcąc być uczciwym, jednak bym pojechał najpierw na miejsce gdzie to się
    stało, szczególnie, że podobno upłynęło niewiele czasu. Ale mnie by pewnie
    nie przyszło do głowy uciekać.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 15. Data: 2010-01-17 03:00:08
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "topek" <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o

    napisał w wiadomości news:4b51df41$1@news.home.net.pl...

    > Nie wiem w sumie po co ten watek. Po prostu chcialem gdzies przelac
    > emocje.

    Proponuję wizytę u psychologa. Wysłucha, poradzi...

    A już tak poważnie. Ciekawy jestem, czy jakbyś przyhaczył człowieka, to
    zachowałbyś się podobnie... Jak masz taką słabą psychikę, to istnieje taka
    możliwość. Wtedy też będziesz pół godziny się zastanawiał jak postąpić? Nie
    zrozum mnie źle, ale skoro sam piszesz, że to było silniejsze od Ciebie, to
    zastanawiałeś się nad takim scenariuszem? Mnie by takie zdarzenie, dało
    mocno do myślenia...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 16. Data: 2010-01-17 08:48:11
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 17 Sty, 02:50, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    > przeraził się, że go jednak ktoś widział i właściciel do niego
    > dotrze.
    Gdyby nie pojechal na policje, moglby sie tlumaczyc "nie zauwazylem".

    > mnie by pewnie
    > nie przyszło do głowy uciekać.
    Rzecz w tym, ze pewnie przyszloby. I dlatego jest ten watek.
    pozdrawiam, tomek

  • 17. Data: 2010-01-17 08:51:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 17 Jan 2010 03:00:08 +0100, Czabu napisał(a):

> [...]
    > zastanawiałeś się nad takim scenariuszem? Mnie by takie zdarzenie, dało

    Pierwszy raz jest najtrudniejszy. Starał się naprawić błąd, więc
    ostatecznie poszedł we właściwym kierunku. Myślę więc, że uzbrojony w to
    doświadczenie następnym razem nie ucieknie, tylko zachowa zimną krew.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 18. Data: 2010-01-17 11:26:55
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    cef pisze:

    > No właśnie w tym, że Ty też się nabierasz na jego bajanie.
    Wiedzialem, ze mozna liczyc na krysztalowych.
    Zachowalem sie bardz zle, postaralem naprawic. Czy sie uda to zobaczymy.

    Najlepiej bylo siedziec cicho, nie jechac na policje i .. nie pisac na
    grupe. W koncu tutaj sami krysztalowi siedza.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 19. Data: 2010-01-17 11:30:24
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Czabu pisze:
    > Proponuję wizytę u psychologa. Wysłucha, poradzi...
    >
    > A już tak poważnie. Ciekawy jestem, czy jakbyś przyhaczył człowieka, to
    > zachowałbyś się podobnie...
    Wydaje mi sie, ze nie.
    Ale, jak pisze, WYDAJE MI SIE.
    Po wczorajszym zdarzeniu, gdzie sam bylem zaskoczony swoim zachowaniem,
    nie wiem na 100% jakbym sie zachowal.

    Zazdroszcze (bez ironii) tym ktorzy potrafia zachowac zimna krew w
    takiej sytuacji.

  • 20. Data: 2010-01-17 11:32:04
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Kapsel pisze:

    > Pierwszy raz jest najtrudniejszy. Starał się naprawić błąd, więc
    > ostatecznie poszedł we właściwym kierunku. Myślę więc, że uzbrojony w to
    > doświadczenie następnym razem nie ucieknie, tylko zachowa zimną krew.
    Tez tak uwazam, tzn wydaje mi sie, ze nastepny raz bede bogatszy o to
    doswiadczenie i nie odwale takiego numeru.