    From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Unitra R8040 zepsuty
    Date: Sun, 6 Sep 2009 15:02:23 +0200

    Witam
    Mam problem z amplitunerem Unitry R8040.
    Mianowicie radyjko gra, z tym że prawy kanał jest dużo cichszy od lewego.
    Wymieniłem końcówki mocy tego zepsutego kanału wraz ze tranzystorami
    sterującymi. Nie przyniosło to żadnego efektu.
    Dodam, że kiedy podkręce basy to ten zepsuty kanał zaczyna grać głośniej, i
    wtedy jest mniejwiięcej porównywalny dźwięk. A jak jest wyzerowane to nie ma
    na tej barwy dźwięku co na sprawnym.

    Co można z tym dalej zrobić? Jak naprwić?
    A tu schemat wzmacniacza: http://obrazki.elektroda.net/1_1173011386.gif