  • 1. Data: 2009-01-12 12:14:43
    Temat: pomoc dla Młodej 2009
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    ... a właściwie 2008 (PIT).

    Czy coś się zmieniło? Nr KRS i konta bankowego te same co w zeszłym roku?

    p.s. a propos bluzgo-wątku o WOSP - niechętnych Owsiakowi wzywam
    niniejszym do zapoznania się! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2009-01-12 12:47:09
    Temat: Re: pomoc dla Młodej 2009
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "(pj)" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > p.s. a propos bluzgo-wątku o WOSP - niechętnych Owsiakowi wzywam niniejszym do

    Temat znam. Dzięki, że mnie wywołałeś. Jak możesz przypomnieć nr konta to
    chętnie pomogę.

    --
    McGregor

  • 3. Data: 2009-01-12 14:01:31
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "(pj)" <p...@w...pl> wrote in message

    > ... a właściwie 2008 (PIT).
    >
    > Czy coś się zmieniło? Nr KRS i konta bankowego te same co w zeszłym roku?
    >
    > p.s. a propos bluzgo-wątku o WOSP - niechętnych Owsiakowi wzywam
    > niniejszym do zapoznania się! ;-)

    Nie obnosze sie z tym na codzien: personalnie stylu typa totalnie nie
    trawie, dzielo bardzo szanuje. "Tego" dnia, po prostu, nie otwieram lodowki
    i nie wychodze z domu. Do Caritas pisalem i dzwonilem oferujac czas wolny i
    pojazd. Olewka. Smutne. Z Mloda wszystko dziala lecz to zaledwie kropla w
    morzu nieszczescia wobec ktorego przechodzimy obojetnie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 4. Data: 2009-01-12 15:23:00
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > "Tego" dnia, po prostu, nie otwieram
    > lodowki i nie wychodze z domu.

    Tiaa... no comment

    > [...]Z Mloda wszystko dziala [...]

    Skoro tak, to post jest w celu ażeby potwierdzić, że dane poniższe są
    nadal (wsęsie np. PIT 2008) aktualne? :

    http://www.pomocdladominiki.com.pl/1_procent.html
    http://www.pomocdladominiki.com.pl/prywatne_konto.ht
    ml
    http://www.fundacjanadzieja.com.pl/

    Choć - no offence Kefirku! ;-) - bardziej czekam na info od Miki, czy
    Astero...

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-01-12 16:13:10
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    (pj) wrote:

    > Choć - no offence Kefirku! ;-) - bardziej czekam na info od Miki, czy
    > Astero...

    I bardzo slusznie, chocby i z offence... Nie sadze by ktos wiedzial
    lepiej. BTW: pracodawcy maja jeszcze chwile czasu na wystawienie PIT-ow
    wiec z informacja nie ma sie co spieszyc.

  • 6. Data: 2009-01-12 16:17:28
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witam,

> [...]
    ttp://www.fundacjanadzieja.com.pl/

    > Choć - no offence Kefirku! ;-) - bardziej czekam na info od Miki, czy
    Wielkie dzieki za podjęcie tamatu :)
    Astero dziś napisze szczegóły, bo trzeba było jeszcze sprawdzić jedną
    z danych. Dlatego jeszcze nie podawaliśmy informacji.
    Generalnie Młoda jest w tej samej fundacji co w zeszłym roku, nie
    zapominajcie tylko o czytelnym wpisie na PITcie że to dla Dominiki
    Budnickiej.
    Szczegóły techniczne poda już Asterix :)

    Mama Dominiki przesyła pozdrowienia i podziekowania za pamięć.

    pozdrawiam
    Mika
    z potforką

  • 7. Data: 2009-01-12 17:03:04
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > BTW: pracodawcy maja jeszcze chwile czasu na wystawienie PIT-ow
    > wiec z informacja nie ma sie co spieszyc.

    ale jak mozna już, to czemu nie - co nie?! ;-)

    p.s. pokazać inne opcje niż WOSP - bezcenne! :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-01-12 21:39:56
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@W...gazeta.pl>

    (pj) <p...@w...pl> napisał(a):

    > .... a właściwie 2008 (PIT).
    >
    > Czy coś się zmieniło? Nr KRS i konta bankowego te same co w zeszłym roku?

    Zgłaszam się wywołany do tablicy! Czuwaj.

    Akcja 1% dla Dominiki działa w 100% tak jak w 2008.
    www.pomocdladominiki.pl, http://www.pomocdladominiki.com.pl/1_procent.html
    (włączcie pop-upy lub klikajcie w pierwsze info)

    Fundacja ta sama.
    Zmienily sie tylko troche rubryczki w PIT36 ale jestem pewien, ze sobie z tym
    poradzicie :-)

    W 2008 dzięki WAM Dominika na prawdę mogła poćwiczyć i się porehabilitować (6
    turnusów w Zabajce!!! i 4 wyjazdy do Poznania i sporo innych) Super sprawa.
    Dzieki.

    W razie pytan zawsze mozecie nas znalezc przez www lub w motoriscie :-)

    Pozdro
    asterix i Helen
    GL1200 4 - osobowy pojazd rodzinny ;-)

  • 9. Data: 2009-01-13 08:39:23
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 12 Sty, 22:39, "Przemysław Budnicki" <a...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    >www.pomocdladominiki.pl,

    Nie można ustalić adresu IP hosta o nazwie www.pomocdladominiki.pl
    Serwer DNS zwrócił następującą wartość
    Name Error: The domain name does not exist.

    To tylko u mnie?

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 10. Data: 2009-01-13 08:41:27
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Sty, 09:39, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Nie można ustalić adresu IP hosta o nazwiewww.pomocdladominiki.pl

    I slusznie, bo w adresie powinno byc COM.PL

    Sorry za zbyt duzy pospiech.

    pzdr, dr
    FJR/525