  • 51. Data: 2009-01-16 13:35:54
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    BartekGSXF wrote:
    > Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jakis nowy typ ten R! ???

    Naprawde nie wiedziales? Biedaczek ;) juz tlumacze: to taka lepsza R1.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 52. Data: 2009-01-16 15:10:27
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kefir pisze:
    > Naprawde nie wiedziales? Biedaczek ;) juz tlumacze: to taka lepsza R1.

    R! to R1 z głośnym wydechem :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 53. Data: 2009-01-16 15:59:45
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 13 Sty, 11:23, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Dylematy ad 2. - od czego można dopasować korek, o takim skoku,
    > wysokości, najchętniej z magnesem (zgaduję że konstruktor wiedział po
    > co umieszcza ten gadżet)

    zadzwon do najblizszego larssona...

    http://tinyurl.com/SrubaSpustuOleju

    http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx?TowId=180641
    &View=Multi

    WS

  • 54. Data: 2009-01-16 17:28:22
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-16 16:59:45 +0100, WS <L...@c...pl> said:

    > zadzwon do najblizszego larssona...
    >
    > http://tinyurl.com/SrubaSpustuOleju
    >
    > http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx?TowId=180641
    &View=Multi

    O kurwa... Nie wpadłem, że mogą mieć. A byłem dzisiaj :-/

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 55. Data: 2009-01-17 10:11:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > O kurwa... Nie wpadłem, że mogą mieć. A byłem dzisiaj :-/

    No bo gdzie, jak nie w sklepie z częściami do motocykli?
    W mięsnym spróbuj.

    MSPANC

    --
    Jasio