  • 1. Data: 2010-04-16 10:50:03
    Temat: Re: [']VFR
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 14:39:23 +0300, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    [...]
    > Wina gościa ewidentna, zresztą za mną jechał autem inny motocyklista
    > który pomógł mi pozbierać moto i zostawił namiary w razie gdyby
    > potrzebny był świadek. Sprawca ubezpieczony w PTU.

    No cóż, pozostaje mieć nadzieję że ubezpieczyciel wszystko sprawnie i
    szybko
    załatwi. :-)

    > Po oględzinach u lekarza stwierdzono zero złamań, mam mocno stłuczony
    > palec serdeczny prawej dłoni, w wyniku czego cała łapa spuchnięta.

    Tyle dobrego, mogło się dużo gorzej skończyć. To tego, szybkiego powrotu
    do zdrowia. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 2. Data: 2010-04-16 11:39:23
    Temat: [']VFR
    Od: Magic <m...@w...pl>

    A bo mi wytknięto że nic nie napisałem to piszę.

    Od wczoraj nie mam moto, znaczy głównego moto, znaczy VFR. Znaczy mam
    ale niejeżdżące i w drodze na złomowisko więc jakbym nie miał.
    Warszawa, skrzyżowanie Powązkowskiej i Burakowskiej. Koleś w (o ironio!)
    Mustangu wyjechał z podporządkowanej nie patrząc w moją stronę. Miałem
    jakieś 5m mokrej jezdni na reakcję, 70 na budziku, z prawej wysepka, w
    lewą jechał Mustang. Hamowanie, uderzenie przodem w jego lewe przednie
    koło. Prędkość już na tyle mała (jakieś 40-50) że nawet nie
    przeleciałem, zatrzymałem się na masce auta, moto przewróciło się pode
    mną a ja nawet nie upadłem. Wina gościa ewidentna, zresztą za mną jechał
[...]

    Odbudowa VFR jest nieopłacalna, a w główce ramy wyrwana jest dziura w
    miejscu gdzie było mocowanie czaszy. Nie chcę żeby się za 2 miesiące
    pojawiła na Allegro jako nufkasztuka z przebiegiem 30 tys km więc ją
    rozparceluję a rama zostanie pocięta i pójdzie oficjalnie na złom.

    Oficjalne podziękowania należą się Majkowi, który jakąś minutę po
    zdarzeniu leciał Fujarką w druga stronę i mimo umówionego spotkania
    pozostał ze mną aż do przyjazdu mojego busa, pomógł mi pozbierać graty,
    zaaplikował APAP oraz wykonał dokumentację fotograficzna zajścia:
    http://tinyurl.com/y6e7o3o

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-04-16 11:51:32
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Magic napisał(a):
    > http://tinyurl.com/y6e7o3o

    Kurde zajbisty ten mustang.
    A za murem cmentarz? ;-)

    I wez nie gadaj, szkoda motura. Powiesz rozsadna cene to kupie to od
    Ciebie i obiecam ze nie pojdzie dalej do ludzi i nikt sie na tym nie
    zabije. Zrobie se czopera jakiegos. Powaznie mowie. Ino cene wymysl.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 4. Data: 2010-04-16 12:02:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-04-16 13:39, Magic pisze:
    > A bo mi wytknięto że nic nie napisałem to piszę.
    No tak,jak to było..do czerwca się wykruszą:-)
    Tak na poważnie to pies drapał moto,zapłacą,grunt żeś cały.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2010-04-16 12:03:12
    Od: Miecio <m...@w...pl>

> [...]
    > pozostał ze mną aż do przyjazdu mojego busa, pomógł mi pozbierać graty,
    > zaaplikował APAP oraz wykonał dokumentację fotograficzna zajścia:

    Sprawę odszkodowania (oględziny rzeczoznawcy) oczywiście załatwiasz
    zanim moto na złom wyślesz?

  • 6. Data: 2010-04-16 12:20:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Kurde zajbisty ten mustang.
    > A za murem cmentarz? ;-)

    No, ten dość znany.

    > I wez nie gadaj, szkoda motura. Powiesz rozsadna cene to kupie to od
    > Ciebie i obiecam ze nie pojdzie dalej do ludzi i nikt sie na tym nie
    > zabije. Zrobie se czopera jakiegos. Powaznie mowie. Ino cene wymysl.

    Hmmm, przemyślę.

  • 7. Data: 2010-04-16 12:30:14
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

> [...]
    > Od wczoraj nie mam moto, znaczy głównego moto, znaczy VFR. Znaczy mam
    > ale niejeżdżące i w drodze na złomowisko więc jakbym nie miał.

    dobrze zes caly - chlopaku!

    wykonał dokumentację fotograficzna zajścia:
    > http://tinyurl.com/y6e7o3o

    eeno cos jeszcze z tego bedzie... ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2010-04-16 12:36:53
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Monster pisze:

    > No tak,jak to było..do czerwca się wykruszą:-)

    Ale Magic nie wyglada na jakiegos pokruszonego na tej fotce.

    Wiec to chyba nie o nim bylo.
    :-)

    KJ

  • 9. Data: 2010-04-16 12:56:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-04-16 14:36, KJ Siła Słów pisze:

    > Ale Magic nie wyglada na jakiegos pokruszonego na tej fotce.
    >
    > Wiec to chyba nie o nim bylo.
    > :-)
    twardego udaje:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2010-04-16 12:59:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Monster pisze:
    > No tak,jak to było..do czerwca się wykruszą:-)

    No coś w ten deseń :)

    > Tak na poważnie to pies drapał moto,zapłacą,grunt żeś cały.

    Rano jak wyjrzałem za okno to pomyślałem "Nie lubimy takiej pogody - ani
    VFR, ani ja". Lekka mżawka, zachmurzone niebo, takie niewiadomoco.
    Kalkulacja wzięła jednak górę, do pozałatwiania same drobne sprawy, więc
    nie ma sensu ciągnąć samochodu. Kyrf.