  • 1. Data: 2020-10-18 16:22:35
    Temat: VW Passat 2019 r.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy w Passacie - kombi, taki normalny standard flotowy - jest gniazdo zapalniczki
    (żeby podłączyć ładowarkę itp.)?
    Gdzie?
    Udało się znaleźć jedno gniazdko USB w schowku podłokietnika i tyle.

  • 2. Data: 2020-10-18 16:32:10
    Temat: Re: VW Passat 2019 r.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.10.2020 o 16:22, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Gdzie?
    > Udało się znaleźć jedno gniazdko USB w schowku podłokietnika i tyle.

    Wydajemisie, że nawet najtańsza wersja ma "gniazdo 12 V w konsoli z
    przodu i gniazdo 12 V w konsoli z tyłu".

    MJ

  • 3. Data: 2020-10-18 17:20:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli widoczne gołym okiem?
    No brak, chyba że superhiperduper zamaskowane by design.
    W bagażniku też nie widać (bez gruntownego przeszukania), podobnie w schowku przednim
    przed pasażerem.

    -----

  • 4. Data: 2020-10-18 18:03:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.10.2020 o 17:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli widoczne gołym okiem?
    > No brak, chyba że superhiperduper zamaskowane by design.
    > W bagażniku też nie widać (bez gruntownego przeszukania), podobnie w
    > schowku przednim przed pasażerem.

    Nie można wykluczyć, że zrobili wersję wersję oszczędnościową bez...

    Pomacaj gdzieś tam pod radiem i przyciskami albo wokół rączki od biegów.

    MJ
    PS. Nie masz ładowania z USB?

  • 5. Data: 2020-10-18 20:32:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-10-18 o 16:22, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Gdzie?
    > Udało się znaleźć jedno gniazdko USB w schowku podłokietnika i tyle.

    nie takie?
    https://pl.aliexpress.com/i/33037583424.html

  • 6. Data: 2020-10-18 21:49:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No jeszcze raz pomacam przy następnej okazji (zawsze pośpiech).
    W bagażniku też by się gniazdo 12V przydało (np. lodówka).
    Za to mrozi klimą wszystkie duperele w schowku na rękawiczki.
    To gniazdo USB co jest w schowku pod podłokietnikiem daje ładowanie (oprócz tego
    działa jako multimedialne), ale jest tylko jedno i
    w takim sobie miejscu (gdy np. chcesz podpiąć telefon z navi - wbudowana navi VW jest
    tak kijowa, że gorszej chyba nie ma), a o
    wcelowaniu wtyczką kabelka czy pendrakiem w trakcie jazdy zapomnij.
    A w okolicy lusterka niczego nie zaprojektowali (np. do kamerki)?

    -----

  • 7. Data: 2020-10-19 07:32:20
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --No jeszcze raz pomacam przy następnej okazji (zawsze pośpiech).

    jest pakiet dla palaczy -> jest zapalniczka -> jest 12V

    --W bagażniku też by się gniazdo 12V przydało (np. lodówka).

    na 99% nawet trendline ma, przetwornica 230V w opcji (przy panelu klimy pasazerow)

    --Za to mrozi klimą wszystkie duperele w schowku na rękawiczki.

    do malego schowka kierowcy nie wchodzi teraz redbull -> odstrzelic tego dzbana ktory
    to klepnal

[...]

    kabel usb (plaski) mam podpiety na stale ale sam fakt uzywania kabla to obciach :-)

    --a o wcelowaniu wtyczką kabelka czy pendrakiem w trakcie jazdy zapomnij.

    muze mam zgrana na wbudowany dysk 12GB a DVD w napedzie do tego 2 sloty na karty sd i
    nic nie trzeba podlaczac

    --A w okolicy lusterka niczego nie zaprojektowali (np. do kamerki)?

    ha ha ha

  • 8. Data: 2020-10-19 07:39:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W starym VW trzeba otworzyć popielniczkę.

  • 9. Data: 2020-10-19 09:32:47
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/10/2020 15:22, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Gdzie?
    > Udało się znaleźć jedno gniazdko USB w schowku podłokietnika i tyle.

    Poszukaj w instrukcji moze byc tak samo debilnie umiejscowione jak w
    Insigni B czyli pod zasuwa kap holderow.