  • 1. Data: 2013-12-08 10:36:43
    Temat: W kierowcach drzemie siła, z której nie zdają sobie sprawy
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    "Rowerzystami nie wygrywa się wyborów ale kierowcami można je przegrać.
    Kierowcy są najliczniejszą grupą społeczną w Polsce. Jest nas 17
    milionów. Nawet emerytów jest mniej. Mniej jest bezrobotnych i samotnych
    matek. Mniej jest rowerzystów. Ale kierowcy ze swojej siły nie zdają
    sobie sprawy."

    http://blogi.polskatimes.pl/marcinkaminski/2013/12/0
    4/kierowcy-ukarza-platforme/

    ps.IMO ostrzeżenie dotyczy każdej siły politycznej w tym kraju.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

  • 2. Data: 2013-12-08 10:54:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Dec 2013 10:36:43 +0100 osobnik zwany Maurycy
    Poszepszyński napisał:

> [...]
    4/kierowcy-ukarza-
    platforme/

    > ps.IMO ostrzeżenie dotyczy każdej siły politycznej w tym kraju.

    bzdura. W Polsce kierowcy nie są żadną siłą polityczną. Liczenie ich na
    sztuki nie ma znaczenia bo nie głosują podobnie.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2013-12-08 11:06:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@a...peru> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:52a43dab$0$2357$6...@n...neostrada
    .pl...
> [...]
    4/kierowcy-ukarza-platforme/

    > ps.IMO ostrzeżenie dotyczy każdej siły politycznej w tym kraju.

    HOWGH !!!
    Oby wreszcie ktoś (nie z ciemnogrodu) postanowił wykorzystać tą siłę, mój
    głos ma od razu, niezależnie od innych rzeczy.
    BTW: Wygląda że SLD zaczął się wdzięczyć, szkoda że tylko do chętnych na
    nowe auta posiadaczy firm.

  • 4. Data: 2013-12-08 11:28:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-08 10:36, Maurycy Poszepszyński pisze:
> [...]
    4/kierowcy-ukarza-platforme/

    > ps.IMO ostrzeżenie dotyczy każdej siły politycznej w tym kraju.

    Kolejny wcielenie Krzysia - takie liczenie kierowców jako siły
    wyborczej to zwykłe bzdury. Kierowcy jako wyborcy mają różne potrzeby,
    różne poglądy polityczne i niekoniecznie chcą być kojarzeni z "bandą"
    jakichś oszołomów, krzykaczy itd. To pośrednia odpowiedź, dlaczego
    nie powstanie partia kierowców, a nawet jakby, to żywot miałaby
    krótki.

  • 5. Data: 2013-12-08 11:34:28
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

> [...]
    > milionów. Nawet emerytów jest mniej. Mniej jest bezrobotnych i samotnych
    > matek. Mniej jest rowerzystów. Ale kierowcy ze swojej siły nie zdają

    Nosiciele majtek są siłą o wiele potężniejszą.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 6. Data: 2013-12-08 11:47:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 08.12.2013 11:06, Cavallino pisze:
> [...]
    > mój głos ma od razu, niezależnie od innych rzeczy.
    > BTW: Wygląda że SLD zaczął się wdzięczyć, szkoda że tylko do chętnych

    Nie tak dawno temu zadzwonił do mnie pewien pan, "spec od wizerunku",
    powiedział, że jeśli bym chciał i zgodził się na "pewne niewygórowane
    warunki" po następnych wyborach byłbym w sejmie, właśnie z powodu tak
    licznej rzeszy kierowców. Zabawne, ja się od polityki zawsze trzymałem
    jak najdalej. Z założenia nie ufam żadnej ze stron i założenia nie mam
    mam zamiaru zostać jednym z nich.

    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2013-12-08 12:05:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 08 Dec 2013 10:36:43 +0100, Maurycy Poszepszyński napisał(a):

> [...]
    > milionów. Nawet emerytów jest mniej. Mniej jest bezrobotnych i samotnych
    > matek. Mniej jest rowerzystów. Ale kierowcy ze swojej siły nie zdają

    Tylko kierowcy podzieleni są na dwie grupy.
    W pierwszej grupie jest zawsze jeden kierowca, a powozostałej 16999999
    baranów którym ten pierwszy zgadza się, że należy im dokręcić śrubę ;)

    Do tego dochodzi to, że w Polsce do polityki podchodzi się jak do
    religii... Tu nie ma znaczenia "racji", tu są przekonania i dogmaty.
    Na terenach gdzie Palestyńczycy walczą z Żydami, też pewnie jest ileś
    milionów kierowców, ale zupełnie nie ma to wpływu na to którą z górnych
    opcji popierają.

    A kierowcy kierowcy są bardzo słabo zintegrowaną grupą społeczną (jeśli w
    ogóle są jakąkolwiek). Poszczególne grupy zawodowe zazwyczaj potrafią
    stanąć w obronie własnych interesów, natomiast z kierowcami można zrobić co
    się tylko chce, i jedynie pojawi się kilka komentarzy w internecie.

  • 8. Data: 2013-12-08 13:01:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > licznej rzeszy kierowców. Zabawne, ja się od polityki zawsze trzymałem
    > jak najdalej. Z założenia nie ufam żadnej ze stron i założenia nie mam

    Ale może powinieneś, skoro jest szansa, a nikt nie chce tej niszy
    wykorzystać.
    Fantazję do tego masz niezłą, byłbyś w stanie dużo pożytecznego kitu ludziom
    wcisnąć, żeby kretynizm posłanki Bublewicz choćby zrównoważyć..

  • 9. Data: 2013-12-08 13:28:01
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zabawne, ja się od polityki zawsze trzymałem
    > jak najdalej.

    A szkoda, bo dzieki takiemu zalozeniu niestety powszechnemu wsrod
    porzadnych ludzi, najblizej polityki trzymaja sie rozne gnoje.

    > Z założenia nie ufam żadnej ze stron i założenia nie mam
    > mam zamiaru zostać jednym z nich.

    A to juz by tylko od Ciebie zalezalo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2013-12-08 13:35:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 08 Dec 2013 11:47:23 +0100, anacron napisał(a):

> [...]
    > licznej rzeszy kierowców. Zabawne, ja się od polityki zawsze trzymałem
    > jak najdalej. Z założenia nie ufam żadnej ze stron i założenia nie mam

    To czy byś został, to by się jeszcze okazało.
    Ordynacja wyborcza jest taka, że do sejmu dostaje się ten co ma się dostać.

    Partie szukają osób o potencjale przyciągnięcia na swoją stronę pewnego
    grona osób niezdecydowanych, lub nie wiedzących jak działa głosowanie do
    sejmu.
    Prawdę mówiąc z tej grupy rzadko kto się dostaje, no chyba że góra popełni
    błąd w obliczeniach - zdarza się w przypadku osób nadspodziewanie
    popularnych w okręgu, np. jacyś szerzej znani nauczyciele itp.

    No chyba że te niwygórowane warunki, to było dostanie się do tej pierwszej
    grupy kandydatów - ponoć 200.000zł to kosztuje.