  • 1. Data: 2013-12-07 19:52:19
    Temat: Neste - jakie paliwo?
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    No własnie.
    jakie paliwo kupujemy teraz na Shell SelfService czyli niebieskisch
    jeszcze stacjach Neste?
    Standardowe dla Shella FuelSave Pb95 i FuelSave Diesel?
    Czy coś innego?
    Co podaje faktura?

    Slavekk

  • 2. Data: 2013-12-07 20:17:10
    Temat: Re: Neste - jakie paliwo?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-07, Slavekk <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jeszcze stacjach Neste?
    > Standardowe dla Shella FuelSave Pb95 i FuelSave Diesel?

    Co jest na fakturze to nie wiem ale tankujesz paliwo z Orlenu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-12-07 21:41:13
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-12-07 20:17, AZ pisze:

    > Co jest na fakturze to nie wiem ale tankujesz paliwo z Orlenu.

    Nie chodziło mi o napis na cysternie, tylko o jej zawartość

    Slavekk

  • 4. Data: 2013-12-07 21:50:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 07 Dec 2013 19:52:19 +0100, Slavekk <s...@g...pl> wrote:

    >Co podaje faktura?

    "Olej napędowy". I tyle.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2013-12-07 21:52:50
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-07 21:41, Slavekk pisze:

    > Nie chodziło mi o napis na cysternie, tylko o jej zawartość

    Orlen, Lotosa raczej Orlen nie wozi :)

    Importowane paliwo to tylko v-power

  • 6. Data: 2013-12-07 22:00:37
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu sobota, 7 grudnia 2013 21:41:13 UTC+1 użytkownik Slavekk napisał:

    > Nie chodziło mi o napis na cysternie, tylko o jej zawartość

    To podjedź pod bazę paliw, np w Koluszkach. Zobaczysz wszystkie marki stacji paliw na
    cysternach, które tam podjeżdżają. Baza obsługuje centralną Polskę i są tam setki
    cystern codziennie. Zgadnij, pod jakim logo działa ta baza...
    Naprawdę łykasz ten cały kit, który wciskają Ci na stacji razem z hotdogiem?

    pozdr
    Przemek

  • 7. Data: 2013-12-07 22:19:08
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-12-07 22:00, Przemek pisze:> W dniu sobota, 7 grudnia 2013

    Sam może podjedź...
    Bazę prowadzi OLPP
    Operator
    Logistyczny
    Paliw
    Płynnych
    ;)

    Slavekk

  • 8. Data: 2013-12-07 22:24:47
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-12-07 21:52, Chris pisze:

    > Orlen, Lotosa raczej Orlen nie wozi :)
    >
    > Importowane paliwo to tylko v-power

    Wiem że nie importowane, ale...
    Na tej stronie zobaczysz ceny hurtowe Pb95/ON od BP, Shell...
    http://www.e-petrol.pl/index.php/notowania/rynek-kra
    jowy/hurt
    Sprawa jest bardziej skomplikowana niż nazwa właściciela cysterny

    Slavekk

  • 9. Data: 2013-12-07 22:26:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-07, Slavekk <s...@g...pl> wrote:

    > Nie chodziło mi o napis na cysternie, tylko o jej zawartość

    No toc mowie...

    No chyba ze wierzysz w specjalny zespol chemikow specjalnie przygotowujacy
    kazdy transport wysokiej jakosci paliwa Shell FuelSave no to wtedy to nie
    wiem ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200