  • 1. Data: 2013-12-07 22:24:34
    Temat: Rezygnacja z OC - bo auto bedzie stac przed domem
    Od: "Sferix" <b...@w...pl>

    Wkrótce mija mi termin odnowienia lub rezygnacji z ubezpieczenia OC.
    Czy rezygnujac z OC mozna je np. na nowo uruchomić po 6 miesiącach albo po
    12?
    Pytam bo nie będę tym autem jeździł teraz ale możliwe, że za 6 albo 8
    miesięcy będzie taka potrzeba.
    Rezygnując z OC nie muszę wyrejestrowywać auta, gdzieś to zgłaszać (jakieś
    urzędy) etc.?
    Czy jak teraz nie będzie OC to przy ponownym uruchomieniu OC będą dodatkowe
    koszty?

  • 2. Data: 2013-12-07 22:32:58
    Temat: Re: Rezygnacja z OC - bo auto bedzie stac przed domem
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Dec 2013 22:24:34 +0100 osobnik zwany Sferix
    napisał:

> [...]
    > (jakieś urzędy) etc.?
    > Czy jak teraz nie będzie OC to przy ponownym uruchomieniu OC będą

    nie możesz nie mieć OC dopóki masz pojazd. Jedynym syjątkiem są pojazdy
    zabytkowe.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2013-12-07 22:34:16
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    "Czy jak teraz nie b�dzie OC to przy ponownym uruchomieniu OC b�d� dodatkowe
    koszty? "

    Niewielkie. Jedynie 3200 zł za każdy rok bez OC...

  • 4. Data: 2013-12-07 22:43:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-07, Sferix <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > urzędy) etc.?
    > Czy jak teraz nie będzie OC to przy ponownym uruchomieniu OC będą dodatkowe

    Nie mozesz zrezygnowac z OC - takie prawo w naszym chorym kraju. Mozesz nie
    miec jedynie OBT. OC musisz miec i tyle.

    To znaczy teorytycznie mozesz ale dodatkowe koszty to kara od UFG w wysokosci
    3200 PLN za brak OC powyzej 14 dni, 3-14 dni 1600 PLN, do 3 dni 640 PLN.
    ZTCW to UFG narazie porownuje date nowej polisy z data rejestracji (OC musisz
    posiadac od dnia rejestracji) wiec moze, jakbys zawarl polise w dniu kiedy
    powinna zostac zawarta nowa to moze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-12-07 22:49:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-07, masti <g...@t...hell> wrote:

    > nie możesz nie mieć OC dopóki masz pojazd. Jedynym syjątkiem są pojazdy
    > zabytkowe.

    Nie wprowadzaj go w blad ;-) Moze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-12-07 23:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > (jakieś urzędy) etc.?
    > Czy jak teraz nie będzie OC to przy ponownym uruchomieniu OC będą

    w Polsce nie wolno ci zrezygnować z OC, nawet jeżeli nie jezdzisz
    samochodem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 7. Data: 2013-12-07 23:06:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sferix" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Wkrótce mija mi termin odnowienia lub rezygnacji z ubezpieczenia OC.
    > Czy rezygnujac z OC mozna je np. na nowo uruchomić po 6 miesiącach albo po
    > 12?

    Nie można zrezygnować z OC.
    Znaczy można, ale kara za to wynosi coś koło 3 tys.
    Jedyna opcja, to pozbycie się samochodu.

  • 8. Data: 2013-12-07 23:10:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Dec 2013 21:49:14 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Nie wprowadzaj go w blad ;-) Moze...

    Może ale nie wolno :)

  • 9. Data: 2013-12-08 02:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie wprowadzaj go w blad ;-) Moze...

    co masz na mysli?
    Posiadanie samochodu bez OC kosztuje bodaj 3200 na rzecz UFG, wiec takie
    "moze" to jak "nie moze"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 10. Data: 2013-12-08 06:36:39
    Od: "Sferix" <b...@w...pl>

    > w Polsce nie wolno ci zrezygnować z OC, nawet jeżeli nie jezdzisz
    > samochodem.

    To głupie. Bo nie chodzi mi o omijanie ubezpieczenia.
    Po prostu auto na 100% nie będzie jeździć po drodze (jadę zagranicę).
    Będzie stało w garażu i może za rok dopiero wróci do użytku.
    W ten sposób będę kilkaset pln do tyłu.