  • 1. Data: 2010-01-25 09:56:06
    Temat: Warsztat samochodowy na Osowej - GDAŃSK
    Od: zenia <z...@g...com>

    Witam
    Czy znajdę na Osowej dobry ale niedrogi warsztat samochodowy (oprócz
    cnf) - zepsuła mi się dmuchawa i ogrzewanie w VW Polo z 92. Dzięki za
    pomoc
    pzdr

  • 2. Data: 2010-01-25 11:43:48
    Temat: Re: Warsztat samochodowy na Osowej - GDAŃSK
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    zenia pisze:
> [...]
    > Czy znajdę na Osowej dobry ale niedrogi warsztat samochodowy (oprócz
    > cnf) - zepsuła mi się dmuchawa i ogrzewanie w VW Polo z 92. Dzięki za

    dmuchawa działa tylko na maxa a tak to nie? Jeśli tak koszt naprawy ok
    3zł jeśli pobawisz się w to samemu.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-01-25 11:55:45
    Od: zenia <z...@g...com>

    > dmuchawa działa tylko na maxa a tak to nie? Jeśli tak koszt naprawy ok
    > 3zł jeśli pobawisz się w to samemu.

    w ogóle nie działa, czasem to się jeszcze sama włączała podczas jazdy
    a tak to dupa

  • 4. Data: 2010-01-25 11:58:43
    Od: zenia <z...@g...com>

    On 25 Sty, 11:55, zenia <z...@g...com> wrote:

    > w ogóle nie działa, czasem to się jeszcze sama włączała podczas jazdy
    > a tak to dupa

    podejrzewam, że ogrzewanie działa tyle, że przez tą dmuchawę to nie
    leci - tylko szyby zamarzają :)