  • 1. Data: 2010-01-25 10:43:28
    Temat: Peugeot 406 1.8 benzyna opinie
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jak w temacie, motam się nie wiem co kupić, ten peugeot bardzo mi się
    spodobał. Jakie są wasze opinie na temat tego auta/

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-01-25 11:03:39
    Temat: Re: Peugeot 406 1.8 benzyna opinie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:
    > Jak w temacie, motam się nie wiem co kupić, ten peugeot bardzo mi się
    > spodobał. Jakie są wasze opinie na temat tego auta/

    Tani w eksploatacji, calkiem wygodny. 1.8 slaby raczej w tym nadwoziu..

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-01-25 12:06:02
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    > Jak w temacie, motam się nie wiem co kupić, ten peugeot bardzo mi się
    > spodobał. Jakie są wasze opinie na temat tego auta/

    znowu cos kupujesz ?? ;-)

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 4. Data: 2010-01-25 12:11:10
    Od: "rz" <z...@i...pl>

    > Tani w eksploatacji, calkiem wygodny. 1.8 slaby raczej w tym nadwoziu..

    Silnik .8 ale w wersji 16v ma 110, do sprawnego poruszania się wystarczy -
    bdb silnik.
    Wersja 1.8 8v troszke słabsza ale też tragedi nie ma.

  • 5. Data: 2010-01-25 13:33:07
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    rz pisze:

    > Silnik .8 ale w wersji 16v ma 110, do sprawnego poruszania się wystarczy -
    > bdb silnik.
    > Wersja 1.8 8v troszke słabsza ale też tragedi nie ma.

    hmm były silniki 1.8 8v? ja celowałbym w ten 16v +sekwencja.
    czy wersje przed modernizacją były już na canie? Słyszałem, że potrafi
    się to kaszanić.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-01-25 13:34:06
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jimiasty pisze:
    > znowu cos kupujesz ?? ;-)

    Miało być coś terenowego, ale jak się okazało dostałem berlingo i ono
    będzie mi służyło do tego celu. A zamiast punto poszukuje czegoś
    bardziej rodzinnego.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-01-25 13:37:09
    Od: szymo <s...@w...pl>

    krzysiek82 pisze:
    > Jak w temacie, motam się nie wiem co kupić, ten peugeot bardzo mi się
    > spodobał. Jakie są wasze opinie na temat tego auta/

    Trzeba zwrócić uwagę na wspomaganie kierownicy lubi cieknąć.

  • 8. Data: 2010-01-25 13:48:56
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    szymo pisze:
    > Trzeba zwrócić uwagę na wspomaganie kierownicy lubi cieknąć.

    słyszałem, ktoś mi nawet kiedyś powiedział, że lepiej to zaakceptować a
    nie naprawiać co jest dla mnie niepojęte.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-01-25 14:56:29
    Od: szymo <s...@w...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > słyszałem, ktoś mi nawet kiedyś powiedział, że lepiej to zaakceptować a
    > nie naprawiać co jest dla mnie niepojęte.

    Dobrze ci podpowiedział gdyż jest to o wiele bezpieczniejsze niż
    regeneracja ciśnienie dochodzące przy skręcie koła na postoju dochodzi
    do 200 barów i nawet cieknące serwo jest czasem lepsze niż regenerowane
    które nie wytrzymuje często ciśnienia. Jeśli już w ogóle coś robić to
    wymieniać na nowe (cena zabija)

  • 10. Data: 2010-01-25 23:58:08
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > słyszałem, ktoś mi nawet kiedyś powiedział, że lepiej to zaakceptować a
    > nie naprawiać co jest dla mnie niepojęte.

    Tak jasne... :) Ja jestem juz po regenreacji maglownicy wlasnie w 406...
    Wchlanial tak ten plyn, ze bym nie wyrobil na dolewki... Choc regeneracja
    BARDZO zabolala - 800 zl no ale malo co nie zatarlem pompy wspomagania.

    Pozdr