  • 111. Data: 2011-08-17 20:40:55
    Temat: Re: [Waw] Grupa Praska rezurekszyn
    Od: Monster <a...@o...pl>

    No Panowie żeby kogoś spotkać w środę to trzeba się na preclu
    umawiać,znów była mijanka:-\
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 112. Data: 2011-08-17 21:00:26
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No Panowie żeby kogoś spotkać w środę to trzeba się na preclu umawiać,znów
    > była mijanka:-\

    Ano była :(
    Ja byłem o 20:30 Tytus był wcześniej, pogadaliśmy chwilę, a że nikt nie
    przyjechał to o 21:00 się rozjechaliśmy.
    Widocznie tak jak piszesz, trzeba się wcześniej na preclu umówić, chociaż
    powiem szczerze - nic straconego, tak komary cięły, że jak by ktoś z boku
    stanął i popatrzył to by pomyślał, że dwóch głuchoniemych na migi gada :D

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 113. Data: 2011-08-17 21:07:09
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-17 23:00, Robert T. pisze:

    > Ano by?a :(
    > Ja by?em o 20:30 Tytus by? wcze?niej, pogadali?my chwile, a ?e nikt nie
    > przyjecha? to o 21:00 sie rozjechali?my.
    > Widocznie tak jak piszesz, trzeba sie wcze?niej na preclu umówiae, chocia?
    > powiem szczerze - nic straconego, tak komary cie?y, ?e jak by kto? z boku
    > stan?? i popatrzy? to by pomy?la?, ?e dwóch g?uchoniemych na migi gada :D
    Byłem jakoś o 21:03.Komarów nie widziałem,tylko jakiś gość na parkingu
    płyty słuchał:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 114. Data: 2011-08-19 16:06:38
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster" Byłem jakoś o 21:03.Komarów nie widziałem,tylko jakiś gość na
    parkingu
    płyty słuchał:-)

    Komary to my wymordowalim...a mialem do Ciebie dzwonic...ale nie dalo sie.
    A gluchoniemi to nie gadali tylko sie klocili i wrzeswzczeli na siebie :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 115. Data: 2011-08-19 16:15:22
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 18:06, Tytus z domQ pisze:

    > Komary to my wymordowalim...a mialem do Ciebie dzwonic...ale nie dalo sie.
    > A gluchoniemi to nie gadali tylko sie klocili i wrzeswzczeli na siebie :)

    no przecież i tak bym nie odebrał,nie było czasu,na Pragę jechałem:-)
    Aa,dzisiaj całą burzę zaliczyłem w trasie,niedomknięta kieszeń okazała
    się szczelna-do pełna wody nabrała:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S