  • 11. Data: 2009-01-12 11:08:02
    Temat: Re: [Waw] Zestaw Helicoil 12x1.5 - ma ktoś?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-12 11:58:39 +0100, "lesor" <l...@N...pl> said:

    > To Ty mi powiedz, czemu nie zlecisz tego problemu Michalowi, u ktorego jak
    > wnosze po postach, bywasz?

    Raz, że sprzęta ściągłem do siebie (Jelonky - NDM = 37 km), dwa - jak
    już pisałem stoi w puzzlach bez oleju, trzy - jak nie da rady inaczej
    (znaczy w żaden sposób sobie sam z tym nie poradzę), to pewnie tak
    właśnie zrobię.
    A tak wogóle roztopy idą i bym polatał po krzakach...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 12. Data: 2009-01-12 11:10:08
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-12 11:55:25 +0100, "lesor" <l...@N...pl> said:

    > Nie nie, mnie sie rozchodzilo o taki jebitny magnes, przyklajstroany od
    > zewnatrz zeby jednoczesnie chronil te nakretke, co sie Freszu o nia boi.

    Nie to żebym szukał problemów, ale jak ja później tę nakrętkę będę
    okdręcał, hę?

  • 13. Data: 2009-01-12 17:49:08
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podkładka miedziana fi 18, ciut więcej (19?) ma zagłębienie w karterze o
    > głebokości ~7-10 mm, w które wchodzi śruba. Robiąc to Twoim sposobem,
    > muszę znaleźć stosowny korek (od czego? do KTMa kosztuje z ~50 zł, do
    > dżapsa nowy pewnie nietaniej), znając życie konieczny będzie jakiś tjuning
    > (skrócenie, docięcie kołnierza itepe), a ja ze wszystkim będe musiał latać
    > po magikach (żebym jeszcze jakiegoś miał na podorędziu), a na koniec
    > skołować gwintownik (ale to już pewnie mniejszy problem). Tak więc nie
    > wiem czy, suma sumarum, z Helicoil nie będzie mniej zachodu.

    Ja bym zaczął od sprawdzenia czy nie desperujesz aby, Mirmiłku.
    Wszystko czego potrzebujesz to gwintownik i śruba spustowa z magnesikiem,
    skoro tak się upierasz. Ale i bez magnesika byś wytrzymał, jeśli często
    zmieniasz olej razem z filtrem.
    Korki, zwane również śrubami spustu oleju występują w każdym sklepie
    motoryzacyjnym - na allegro ceny zaczynają się od 5zł a najdroższy kosztuje
    42zł + wysyłka. Znając życie w sklepie będzie taniej. OIDP w ETZ jest śruba,
    która by Ci pomogła - ma magnesik.
    Jak nie czujesz się z tym pewnie to poproś człowieka, który dorabia klucze,
    albo hydraulika, albo w ogóle kogoś kto miał już gwintownik w łapie.
    Suwmiarka w dłoń, wymierz jaki korek Cipo trzebny, pożycz [czy kup]
    gwintownik i do dzieła.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 14. Data: 2009-01-12 20:57:11
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    de Fresz wrote:

    > Nie to żebym szukał problemów, ale jak ja później tę nakrętkę będę
    > okdręcał, hę?

    majac do dyspozycji maly wkretak plaski (albo kozik) mozesz odlupac
    poksiline a potem obracajac magnesem odkrecic srube. Takie magnesy to majom
    sile. :)

    --
    pozdrawiam, lesor
    p.s. potem napisz czy wzieli Cie na jakis epizod do filmu Pat i Mat :)

  • 15. Data: 2009-01-12 21:40:22
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    de Fresz pisze:

    > Kuczu, nie obraź się, ale z perspektywy osoby mającej na zapleczu
    > ślusarnie, wszystko jest proste i bezproblemowe. Moje zaplecze
    > ślusarskie, to wiertarka, jakieś kamienie do niej, wiertła i imadło
    > modelarskie :-/

    To ja czuje ze sie jednak skonczy na wizycie u Michala :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!