  • 1. Data: 2010-02-03 11:27:43
    Temat: Wcieło tablicę rejestracyjną
    Od: Ta-D-K <2...@k...pl>

    Stwierdziłem brak przedniej tablicy rejestracyjnej - przypuszczam, że
    została w jakiejś pryźmie śniegu przy obecnych trudnościach z
    parkowaniem. Myślę, że jak kradną to dwie tablice chociaż dla fotoradaru
    wystarczy jedna.
    Proszę o podpowiedź jak działać, zgłaszać na Policję zgubienie/kradzież,
    w urzędzie wnioskować o wtórnik tablicy, czy zmianę numerów. Co jest
    szybsze/tańsze. Czy czekając na wtórnik mogę jeździć z "prowizorką
    tablicy" jakie czasami się widuje za szybami aut. Wiem, że w urzędzie
    powiedzą, ale nie sposób się do nich dodzwonić.

    --
    dziękuję
    Tadek

  • 2. Data: 2010-02-03 14:21:57
    Temat: Re: Wcieło tablicę rejestracyjną
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Ta-D-K pisze:
> [...]
    > tablicy" jakie czasami się widuje za szybami aut. Wiem, że w urzędzie
    > powiedzą, ale nie sposób się do nich dodzwonić.

    Od razu zgłaszaj bo jak ktoś zatankuje na twoich tablicach to będziesz
    miał nieprzyjemności. W urzędzie iść po wtórnik jak miałeś europejskie
    to koszt 40 parę złotych jak miałeś starsze to 92.50zł Jeździć możesz
    ale jak się jaki trafi i uprze to ci może i dowód zabrać.

  • 3. Data: 2010-02-03 14:22:39
    Od: szymo <s...@w...pl>

    szymo pisze:

> [...]
    > to koszt 40 parę złotych jak miałeś starsze to 92.50zł Jeździć możesz
    > ale jak się jaki trafi i uprze to ci może i dowód zabrać.

    Aha przypilnuj jeszcze żeby ci w dowód wbili że wydali wtórniki bo przy
    późniejszej kontroli też możesz mieć problemy

  • 4. Data: 2010-02-04 01:25:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 11:27:43 +0100, Ta-D-K napisał(a):

> [...]
    > tablicy" jakie czasami się widuje za szybami aut. Wiem, że w urzędzie
    > powiedzą, ale nie sposób się do nich dodzwonić.

    Szybciej (choć ciut drożej) jest zmienić tablice na nowe.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 5. Data: 2010-02-04 12:03:37
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    > Wiem, że w urzędzie powiedzą, ale nie sposób się do nich dodzwonić.
    Skoro i tak przejdziesz się do urzędu to sprawdź czy uczciwy znalazca nie oddał
    tam Twoich tablic. Ja kiedyś znalazłem czyjeś tablice to przeszedłem się do
    urzędu i tam przyjęli. Nie wiem czy właściciel się znalazł, ale przynajmniej
    nikt mu nie zrobi jakiegoś kawału (jak wspomniane tankowanie) na jego numerach.

    Szansa może i niewielka, ale skoro i tak tam idziesz to warto sprawdzić zanim
    poprosisz o nowe, bo nie jestem pewien czy te znalezione są odpowiednio
    ewidencjonowane.

    pozdrawiam,
    G.

  • 6. Data: 2010-02-04 15:11:43
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Aha przypilnuj jeszcze żeby ci w dowód wbili że wydali
    > wtórniki bo przy późniejszej kontroli też możesz mieć
    > problemy

    Jeśli chodzi o wtórniki to będziesz miał problemy za
    granicą, ponieważ niektóre państwa nie honorują wtórników.