  • 1. Data: 2012-11-14 08:55:05
    Temat: Wrocław - Warszawa - którędy teraz?
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    Witam,
    Którędy na tą chwilę najlepiej jechać z Wrocławia do Warszawy (al.
    Stanów Zj.)? na miejscu muszę być w środę o 9:00, powrót czwartek ok.
    15:00. O której wyjechać z Wrocławia?
    Rzadko pokonuję tą trasę, a z DK8 to mam złe skojarzenia...

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-11-14 09:55:09
    Temat: Re: Wrocław - Warszawa - którędy teraz?
    Od: Sebastian <s...@g...com>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 08:55:03 UTC+1 użytkownik dddddd napisał:
> [...]
    > 15:00. O której wyjechać z Wrocławia?
    > Rzadko pokonuję tą trasę, a z DK8 to mam złe skojarzenia...

    Ostatnio całkiem fajnie jechało mi się:
    S8-Oleśnica-Ostrów-Kalisz-Konin-A2-WAWA.
    ok 5 godzin w miarę przepisowo, bylem na 10tą w wawie - okolice okęcia, po drodze
    opłata za autostradę ok 10 pln.

    Podobno gierkówka do Piotrkowa jest już zrobiona.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2012-11-14 10:43:54
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 09:55, Sebastian pisze:

    > Ostatnio całkiem fajnie jechało mi się:
    > S8-Oleśnica-Ostrów-Kalisz-Konin-A2-WAWA.

    w sumie 40km dalej niż '8', z tego co kojarzę to do Konina całkiem fajna
    droga była, nie wiem jak tam A2 - ukończona do końca? może faktycznie warto

    > Podobno gierkówka do Piotrkowa jest już zrobiona.

    jak tak to może przemęczyć się do Piotrkowa i tędy polecieć - leciał
    ktoś ostatnio? jak tam sytuacja? szczególnie za Kępnem, bo tam jeszcze
    dość często bywam i wiem jak wygląda.

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-11-14 17:04:08
    Od: Sebastian <s...@g...com>

    > jak tak to może przemęczyć się do Piotrkowa i tędy polecieć - leciał
    > ktoś ostatnio? jak tam sytuacja? szczególnie za Kępnem, bo tam jeszcze
    > dość często bywam i wiem jak wygląda.

    Za Kępnem bez zmian - może tylko większe korki w okolicach ronda w Bełchatowie
    (godziny popołudniowe w kierunku na Wrocław)

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 5. Data: 2012-11-14 17:27:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ostatnio całkiem fajnie jechało mi się:
    > S8-Oleśnica-Ostrów-Kalisz-Konin-A2-WAWA.
    > ok 5 godzin w miarę przepisowo, bylem na 10tą w wawie - okolice okęcia, po drodze
    opłata za autostradę ok 10 pln.

    Po co aż po konin, skoro od oleśnicy ??? Zrozumiałbym atakując
    od trzebnicy, ale wyjeżdżając 8 nie ma najmniejszego sensu
    ciągnąć do konina. S8 - Antonin - Warta - PODDĘBICE - autostrada...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2012-11-14 17:35:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Nov 2012 10:43:54 +0100, w <k7vp4l$irr$1@speranza.aioe.org>, dddddd
    <n...@w...pl> napisał(-a):

    > w sumie 40km dalej niż '8', z tego co kojarzę to do Konina całkiem fajna
    > droga była, nie wiem jak tam A2 - ukończona do końca? może faktycznie warto

    Warto, każda navi tak prowadzi.
    Pobaw się na korkosferze trasami.

  • 7. Data: 2012-11-18 13:28:25
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    > Po co aż po konin, skoro od oleśnicy ??? Zrozumiałbym atakując od
    > trzebnicy, ale wyjeżdżając 8 nie ma najmniejszego sensu ciągnąć do
    > konina. S8 - Antonin - Warta - PODDĘBICE - autostrada...

    mówisz o tej trasie?:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,27,18.6423500,51.6
    949600?l=18521b15487b5f3c

    http://tnij.org/s9pl

    jak jakościowo wygląda odcinek między Oleśnicą a A2 ?

    Lukasz