  • 1. Data: 2023-08-24 01:15:49
    Temat: Wszyscy są nagrywani na polskich giełdach, targowiskach codziennie smartfonami
    Od: a a <m...@g...com>

    Kolega mówi, że po całej Polsce jeżdżą pary, chłop , baba
    i trzymają smartfony w dłoniach przed sobą i wszystkich nagrywają.

    Dla zmyły udają że klikaja w telefony i piszą smsy

    Pewnie milicja buduje kartoteki Zenków do zbankrutowania

    Najgorzej mają handlarze na aledrogo, b o skarbówka uzyskała dostęp do archiwum
    transakcji za ostatnie 5 lat, bo taki jest obowiązek księgowania wszystkich
    transakcji internetowych

    I oblicza zaległe podatki + opłaty za zwlokę, za niezgłoszenie obowiązku podatkowego.

    Omlet ostatnio o tym dużo pisał.

    Zarobiłeś 100 zł a oddasz 500 zł

  • 2. Data: 2023-08-25 16:16:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 24 sierpnia 2023 o 01:15:52 UTC+2 a a napisał(a):
> [...]
    transakcji internetowych

    > I oblicza zaległe podatki + opłaty za zwlokę, za niezgłoszenie obowiązku

    To w końcu "wszyscy" czy tylko sprzedawaki na lewaki?
    Nagrywanie nagrywaniem (choć muszą niezłe te smarkfony mieć, ze się mieści, była taka
    scena w "Drogówce" Smarzowskiego z torbą smarkfonów - i ładowarek ;)
    ale kto to ogląda?
    Chyba że jakieś AI.
    Np. bot w mbąku łyka kody SMS odczytane i pojedynczymi cyframi, i parami i jako pełną
    liczbę
    ("98 milionów 263 tysiące 242").
    To może i japy handlerków do bazy zdjęć z dowodów osobistych dopasują.
    Trzeba sprzedawać ze sztucznymi wąsami - albo jak jedna moja sąsiadka - w nikabie.
    Jeszcze ma okulary.
    Wczoraj wracała z galmoku z kubkiem ze słomką, to podpatrywaliśmy, jaka jest technika
    picia
    w takim nakryciu głowy...

  • 3. Data: 2023-08-26 00:27:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 25 August 2023 at 16:16:33 UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    > Jeszcze ma okulary.
    > Wczoraj wracała z galmoku z kubkiem ze słomką, to podpatrywaliśmy, jaka jest

    Coś w tym musi być bo znajomi kupowali n a targu peruki i zakladali

    Łysy jak sloik a za chwilę grzywa jak u Bernardyna i to przy wielkim upale.

  • 4. Data: 2023-08-26 00:39:51
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    > Jeszcze ma okulary.
    > Wczoraj wracała z galmoku z kubkiem ze słomką, to podpatrywaliśmy, jaka jest

    Pytasz się kto to ogląda ?

    A kto ogląda miliard twarzy w metrach, pociągach, na ulicach w Chinach ?

    automat ogląda i wszystkich zarazonych covidem w Wuchan identyfikował, czy jechał
    tramwajem, czy autobusem, czy kichał, z kim jechał i za kilka godzin jechali do niego
    do domu i wszystkich pozostałych brali na kwarantannę i mnie tego uczyli i miałem to
    wdrożyć w Europie, Polsce, tyle że polski minister zdrowia byl niekumaty, bo był
    ekonomem , bez wyksztalcenia medycznego i na covidzie znał się jak kura na jajkach
    dinozaura

    W Polsce trzeci świat, Legioneliza w Rzeszowie, a oni nie wiedza gdzie, skąd,
    a setki zarażonych, dziesiątki zmarło, bo Polska to trzeci świat
    A L:egionelize ktos wyhodował w laboratorium i przywłókł, bo to blaga że sama się
    hoduje w kotlach z ciepła wodą, gdy hydraulicy wymieniaja tysiące takich kotłów i
    nigdy nie chorują, czy umierają

    Zapytam Chinczyka, aby udostępnił analizę twarzy do testów, znajomi to dostali z
    kamerami termograficznymi do wykrywania zarażon ych covidem

    Baze twarzy mają lekarze, MSW, USC, wydzial ruchu drogowego, Ministerstwo Nauki,
    Szkolnictwa Wyższego

    Czyli sprawa będzie prosta

  • 5. Data: 2023-08-26 13:34:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:156b04e6-e220-4f2e-88e8-e7777a73ce0dn@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > Kolega mówi, że po całej Polsce jeżdżą pary, chłop, baba
    > i trzymają smartfony w dłoniach przed sobą i wszystkich nagrywają.
    >
    > Dla zmyły udają że klikaja w telefony i piszą smsy

    to ja lub moi podwykonawcy.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.