  • 1. Data: 2016-08-26 11:36:32
    Temat: Wtyczka i gniazdo do pakietu lion zasilającego LEDa mocy poszukiwane.
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Cześć!

    Szukam gniazdka i wtyczki do domowej roboty lampki rowerowej,
    coś co by było wodoszczelne na prąd 5A mające 5 styków (+,-, złącze balancera).
    Coś co by było w miarę tanie, bo za komplet amphenola wydać ponad
    5 dych to trochę dużo, a włáściwie to . Coś w ten deseń:
    Gniazdo:
    http://www.maritex.com.pl/zlacza/zlacza_przemyslowe/
    zlacza_m12/m12a-05pmmp-sf8001.html

    Wtyczka:
    http://www.maritex.com.pl/zlacza/zlacza_przemyslowe/
    zlacza_m12/wtyki_m12_zenskie_wodoszczelne/12p-05bffa
    -sl8001.html

    Jeśli Ktoś z Was widział gdzieś takie wtyczki, ale tanie i chce się podzielić wiedzą
    to będę wdzięczny.
    Za pomocne rady z góry dziękuję.

    Bo(o)t manager

  • 2. Data: 2016-08-26 19:06:14
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2016-08-26, o godz. 11:36:32
    "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl> napisał(a):

    > Szukam gniazdka i wtyczki do domowej roboty lampki rowerowej,
    > coś co by było wodoszczelne na prąd 5A mające 5 styków (+,-, złącze
    > balancera).

    Może wtyczki samochodowe:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=d&string
    =ECONOSEAL&search_scope=category-50753&bmatch=base-r
    elevance-aut-1-1-0826

  • 3. Data: 2016-08-26 19:07:37
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2016-08-26, o godz. 19:06:14
    Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl> napisał(a):

    > Może wtyczki samochodowe:
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=d&string
    =ECONOSEAL&search_scope=category-50753&bmatch=base-r
    elevance-aut-1-1-0826

    http://allegro.pl/superseal-zlacze-hermetyczne-1-5mm
    2-amp-tyco-5-pin-i6208229520.html?reco_id=6a6373b0-6
    baf-11e6-92b6-56847afe9799&ars_rule_id=201&ars_sourc
    e=ars&ars_socket_id=7

    --
    http://edudesk.pl - Komputery, sieci, naprawa, strony www, GIS. Toruń.

  • 4. Data: 2016-08-26 23:02:22
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2016 19:07:37 +0200, Maciej Milinkiewicz napisał(a):

    [ciach]
> [...]
    2-amp-tyco-5-pin-
    i6208229520.html?
    reco_id=6a6373b0-6baf-11e6-92b6-56847afe9799&ars_rul

    Fajne, ale wtyczka i gniazdo są na kabel, a ja potrzebuję gniazdko
    mocowane do obudowy ;-(

    Bo(o)t manager

  • 5. Data: 2016-08-27 21:30:12
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-26 o 23:02, Bo(o)t Manager pisze:
    > Fajne, ale wtyczka i gniazdo są na kabel, a ja potrzebuję gniazdko
    > mocowane do obudowy ;-(
    to zrób na kablu z 10cm.
    Hermetyczne i w obudowie będzie trudniej, poza tym czy wkładając taką
    małą wtyczkę i wyjmując w końcu nie poluzujesz tego w obudowie?

  • 6. Data: 2016-08-27 22:16:47
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2016 21:30:12 +0200, Jawi napisał(a):

    [ciach]
    > to zrób na kablu z 10cm.
    > Hermetyczne i w obudowie będzie trudniej, poza tym czy wkładając taką
    > małą wtyczkę i wyjmując w końcu nie poluzujesz tego w obudowie?

    Jak pomyślę że coś ma mi dyndać z pakietu :-( .
    Wolałbym jednak gniazdko. dobrze zakręcone nie powinno się luzować.

    Bo(o)t manager