  • 1. Data: 2011-04-25 12:37:35
    Temat: Wygrzewqanie pasty termo przew. i wygrzewanie procesora
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Witam,
    Ostatnio położyłem pod procesor pastę silikonową i myślałem,
    że źle położyłem cooler bo było 45 *C, ale po 5-ciu dniach
    używania
    średnia temperatura procesora spadła o 8-10 *C.

    Mam takie pytanie: Czy pasta w warunkach normalnej pracy
    osiągnie
    właściwe parametry przewodzenia, czy też można ją jakimś
    programem
    bardziej podgrzać? (tym samym procesor).

    A z innej beczki, czytałem o wygrzewaniu samego procesora,
    ale nie wszystko zrozumiałem
    Czemu to własciwie służy. Warto przeprowadzać takie
    wygrzewanie i ewentualnie
    jakim najlepiej programem?

    Może być jakiś link, tylko, żeby tam po ludzku pisali co to
    ma na celu i jak się to robi.
    --
    Z gory dziękuję
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-25 12:43:46
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-25 14:37, Taz pisze:
> [...]
    > ewentualnie
    > jakim najlepiej programem?
    >
    > Może być jakiś link, tylko, żeby tam po ludzku pisali co to ma na celu i

    Ja wygrzewam procesor w mikrofalowce.

    :):):)

  • 3. Data: 2011-04-25 13:23:47
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 14:37:35 +0200, Taz napisał(a):

> [...]
    > właściwe parametry przewodzenia, czy też można ją jakimś
    > programem
    > bardziej podgrzać? (tym samym procesor).

    Osiągnie, ale można to przyśpieszyć wygrzewając ją. Program to np orthos.

> [...]
    > ale nie wszystko zrozumiałem
    > Czemu to własciwie służy. Warto przeprowadzać takie

    Służy do testowania procka. Lub układu chłodzenia.

    --
    GLaF