  • 11. Data: 2022-09-17 22:17:00
    Temat: Re: Wyłączenie serwera news.neostrada.pl, przygotujcie się
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63252bb8$1$559$65785112@news.neostrada.pl>
    user 1634Racine pisze tak:

    > kapryszenie eternala przy pobieraniu, to na czym polega?

    Hmm. Nie wiem. Nigdy nie pobierałem z eternala.

    > (btw: dla pobierania zdaje sie, ze potrzebna rejestracja,tak?
    > wyslac na pl.test moge,ale juz pobrac wlasny post - nie...)

    żyłem w przekonaniu że rejestracja jest potrzebna
    do tego i tego.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 12. Data: 2022-09-17 22:51:44
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsAF15E2AE0C85DPanElektronik@127.0.0.1
    > in <news:63252bb8$1$559$65785112@news.neostrada.pl>
    > Hmm. Nie wiem. Nigdy nie pobierałem z eternala.

    budujesz tak odpowiedz, jakbys radzil z eternala wysylac. Wiec pytam co z
    pobieraniem.

    nie dla kazdej grupy.

  • 13. Data: 2022-09-18 01:31:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-16, klakier <k...@e...net> wrote:

    > Korzystam z news.chmurka.net
    >
    > Porównanie liczby wątków:
    > news.chmurka.net : pl.comp.pecet - 12177 wątków
    > news.neostrada.pl : pl.comp.pecet - 91475 wątków

    Mogę polecić płatny tweaknews. Jak ktoś korzysta tylko z tekstowych
    postów, to praktycznie jak za darmo, a dostęp szybki i bardzo stabilny.
    5 lat temu czy nawet więcej zapłaciłem im 5 ojro i chyba nie jestem
    jeszcze w połowie zużycia tej kwoty. Wątków na pececie, jak teraz
    patrzę, powyżej 80k.

    "Ethernal", próbowałem, ale miał zwiechy. Zdarzało się, że godzinami nie
    było widać nowych postów, czy też tych wysłanych.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2022-09-18 05:17:48
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marcin Debowski w news:NNsVK.522317$wkZ5.319324@fx11.ams1
    [..........]
> [...]
    > postów, to praktycznie jak za darmo, a dostęp szybki i bardzo stabilny.
    > 5 lat temu czy nawet więcej zapłaciłem im 5 ojro i chyba nie jestem

    ??

    https://www.tweaknews.eu/en

  • 15. Data: 2022-09-18 06:34:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-18, 1634Racine <m...@...cbqebml> wrote:
    > Marcin Debowski w news:NNsVK.522317$wkZ5.319324@fx11.ams1
    > [..........]
    >
    > ??
    >
    > https://www.tweaknews.eu/en

    Uhm.
    https://www.tweaknews.eu/en/usenet-plans

    Wybierasz "block susbcrypions". 2 ojro starcza na 10GB. O właśnie,
    przepraszam, teraz sprawdziłem, zapłeciłem im 2EUR w styczniu 2018 i mam z
    tych 10GB nadal 6.6GB.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2022-09-18 11:44:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6326337a$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    user 1634Racine pisze tak:

    > budujesz tak odpowiedz, jakbys radzil z eternala wysylac. Wiec
    > pytam co z pobieraniem.

    no tak bo news-archive.icm.edu.pl nie pozwala na wysyłanie
    a chyba na nim wszystko jest może nie natychmiast.

  • 17. Data: 2022-09-18 14:41:07
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsAF16777225D65PanElektronik@127.0.0.1
    > in <news:6326337a$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    > no tak bo news-archive.icm.edu.pl nie pozwala na wysyłanie
    > a chyba na nim wszystko jest może nie natychmiast.

    nie o to chodzi.
    chodzi o logike:
    ktos pytal
    > Który z powyższych serwerów jest najmniej kapryśny?
    Ty odpowiadasz, ze:
    pobieranie news-archive.icm.edu.pl
    wysyłanie news.eternal-september.org
    - taka odpowiedzia dajesz do zrozumienia, ze radzisz/sugerujesz pobierac z
    tego, a wysylac z tamtego, co sugeruje, ze z eternala raczej nie pobierac.
    Stad powstalo moje pytanie.

  • 18. Data: 2022-09-18 15:20:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:632716eb$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    user 1634Racine pisze tak:

> [...]
    > pobierac z tego, a wysylac z tamtego, co sugeruje, ze z eternala
    > raczej nie pobierac. Stad powstalo moje pytanie.

    aha

    dobrze, że z Tobą nie pracuję :)

  • 19. Data: 2022-09-18 19:55:05
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marcin Debowski w news:kdxVK.522318$wkZ5.14991@fx11.ams1
> [...]
    > Wybierasz "block susbcrypions". 2 ojro starcza na 10GB. O właśnie,
    > przepraszam, teraz sprawdziłem, zapłeciłem im 2EUR w styczniu 2018 i mam z

    teraz jasne.

  • 20. Data: 2022-09-30 18:56:17
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 wrz 2022 o 22:04, nadir pisze:

    > To gdzie się przenosimy?

    news.aioe.org i nntp.aioe.org

    --