  • 1. Data: 2009-03-12 05:51:49
    Temat: Wymiana mPCI Cerberus pentagram
    Od: "xymax" <x...@o...pl>

    Mam takie urządzenie i uszkodziło się WiFi (właściwie końcówka w karcie).
    Wewnątrz jest karta RT2561, zadobyłem kartę RT2560. Wkładam i nic w
    konfiguracji wyłączyło mi WiFi. Bawiłem się tym jakąś godzinkę.

    Czy ktoś miał doświadczenie z tymi routerami ? Może wystarczy jakoś (właśnie
    ew jak) zmienić MAC ? może po tym rozpoznaje kartę ? Czy te modele kart aż
    tak strasznie się różnią że nie da rady ?

    Wiem że układy się różnią ale nie wiem jak bardzo ciężko cokolwiek zdobyć na
    ich temat. Szkoda mi go na śmietnik odstawiać, ponieważ reszta jest sprawna
    a mi bardziej na WiFi zależy. LAN- sa mi zbędne.

    --
    MS

  • 2. Data: 2009-03-12 22:30:16
    Temat: Re: Wymiana mPCI Cerberus pentagram
    Od: grzesiek <c...@e...com.pl>

    xymax pisze:
> [...]
    > ich temat. Szkoda mi go na śmietnik odstawiać, ponieważ reszta jest sprawna
    > a mi bardziej na WiFi zależy. LAN- sa mi zbędne.

    Wrazie co mam taka na skladzie.
    Jezeli jestes zainteresowany daj znac na priv.

    Grzesiek