  • 1. Data: 2022-10-10 12:37:01
    Temat: Wymiana numerów miedzy opami?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak mi jakoś wyszło, że na jednym mam darmowo 9GB, a na drugim 2GB, a potrzebę
    dokładnie odwrotną (bo jeden "rodzinny", a drugi do
    pracy).
    Czy jest jakaś opisana procedura zamiany numerów pomiędzy opami?
    Bo że jeden przenieść do drugiego to tak, ale zamiana?
    Rzecz m.in. w dawnych nieistniejących już taryfach.

  • 2. Data: 2022-10-10 16:22:10
    Temat: Re: Wymiana numerów miedzy opami?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-10-października-2022 o 12:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy jest jakaś opisana procedura zamiany numerów pomiędzy opami?

    Nie dziaduj tylko se dokup.

    Ja płacę ok 25 zł i mam 15 giga. Stara taryfa.
    Lubisz łazić z kwitami? Powodzenia.

  • 3. Data: 2022-10-11 11:14:04
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 10.10.2022 o 12:37, ąćęłńóśźż pisze:

    > Rzecz m.in. w dawnych nieistniejących już taryfach.

    zgaduj czy jeżeli zlikwidowali te taryfy, to dlatego żeby umożliwiać ich przedłużanie
    gimnastykami przekładania numerów między operatorami za każdą cenę, czy po prostu
    wyślą
    cię na drzewo?

  • 4. Data: 2022-10-13 20:06:20
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > Bo że jeden przenieść do drugiego to tak, ale zamiana?
    > Rzecz m.in. w dawnych nieistniejących już taryfach.

    Zapomnij.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2022-10-14 15:48:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na upartego by się dało.
    Rezygnujesz z numeru u opa nr 2, żądasz nowego numeru u opa nr 1 wskazując ten Twój
    stary od opa 2, po czym podobnie z drugim
    numerem ;-)

    A tak swoją drogą jak to jest: jak dwa numery telefonów to obowiązkowo dwa Whatsappy,
    czy da się połączyć w jeden WhatsApp z dwoma
    nr telefonów?

    -----

  • 6. Data: 2022-10-14 22:33:01
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    >
    > A tak swoją drogą jak to jest: jak dwa numery telefonów to obowiązkowo
    > dwa Whatsappy, czy da się połączyć w jeden WhatsApp z dwoma nr telefonów?

    Pojęcia nie mam, używam Signala.

    --
    Grzexs