    From: Judzial <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Wymiana stacyjki, modyfikacja kluczyka Kraków
    Date: Tue, 2 Mar 2010 23:40:36 -0800 (PST)

    Witam wszystkich.
    Ostatnio przy okazji włamania do mieszkania ukradziono mi kluczyki do
    Suzuki Volusia VL 800. Nie wiem czy specjalnie pod moto czy
    przypadkiem. Na szczęście został mi drugi komplet kluczyków. Więc jest
    kwestia ew. wymiany stacyjki. Ale nowy komplet wraz z korkiem do baku
    grubo ponad tysiąc zł zaś tylko stacyjka lekko poniżej :) Ponoć nie da
    się wymienić wkładki. Pytanie do was czy aby na pewno ?
    Może ktoś na namiar na fachowca który coś pomajstruje przy obecnej
    stacyjce, bądź kluczyku celem zlikwidowania problemu. Ewentualnie
    namiar na używki. Najlepiej gdzieś w okolicach Krakowa.
    Judziek Kraków