  • 1. Data: 2010-03-03 07:40:36
    Temat: Wymiana stacyjki, modyfikacja kluczyka Kraków
    Od: Judzial <j...@p...fm>

    Witam wszystkich.
    Ostatnio przy okazji włamania do mieszkania ukradziono mi kluczyki do
    Suzuki Volusia VL 800. Nie wiem czy specjalnie pod moto czy
    przypadkiem. Na szczęście został mi drugi komplet kluczyków. Więc jest
    kwestia ew. wymiany stacyjki. Ale nowy komplet wraz z korkiem do baku
    grubo ponad tysiąc zł zaś tylko stacyjka lekko poniżej :) Ponoć nie da
    się wymienić wkładki. Pytanie do was czy aby na pewno ?
    Może ktoś na namiar na fachowca który coś pomajstruje przy obecnej
    stacyjce, bądź kluczyku celem zlikwidowania problemu. Ewentualnie
    namiar na używki. Najlepiej gdzieś w okolicach Krakowa.
    Judziek Kraków

  • 2. Data: 2010-03-04 15:04:27
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    przy drodze na Wa-we jest gość który się zajmuje dorabianiem stacyjek do
    klucza itp niestety nie pamiętam dokładnie adresu

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 3. Data: 2010-03-04 19:36:04
    Od: "Ibba" <i...@p...onet.pl>

    [cut]
[...]

    Podjedź do TESCO na Prokocimiu, tam jest punkt dorabiania kluczy, a w nim
    pracuje Pan Marek (nie w każdy dzień). Koleś jest niesamowity. Jak sę da, to
    zrobi, a i nie skasuje masakrycznie.

    Kaotik