  • 1. Data: 2011-03-18 09:18:47
    Temat: X-Fi vs zintegrowane 7.1
    Od: diverek <U...@o...pl>

    Witajcie
    Krótkie pytanko - jak się ma Creative X-Fi (mam ją w wersji Platinum z
    wyniesionym panelem z przodu obudowy) do najnowszych układów
    zintegrowanych 7.1?
    Zastanawiam się czy pozbywać się X-Fi jako zbędnego balastu czy
    zintegrowany 7.1 to może jednak jedynie chwyt marketingowy i przeciętna
    jakość dźwięku?

    --
    Pozdrowienia
    diverek

  • 2. Data: 2011-03-18 10:02:36
    Temat: Re: X-Fi vs zintegrowane 7.1
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-18 10:18, diverek pisze:
> [...]
    > Zastanawiam się czy pozbywać się X-Fi jako zbędnego balastu czy
    > zintegrowany 7.1 to może jednak jedynie chwyt marketingowy i przeciętna

    Nie chwyt marketingowy, ale jakość dźwięku jest w integrach przeciętna.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2011-03-18 10:47:36
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/03/2011 10:02, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Nie chwyt marketingowy, ale jakość dźwięku jest w integrach przeciętna.

    Ktos jeszcze wogole podlacza takie karty bezposrednio do glosnikow? Ja
    mam to spiete optycznym do amplitunera, karta tam niewiele przetwarza.

    Kamil

  • 4. Data: 2011-03-18 10:48:31
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    man xi-fi gamer /zwykle, 5.1/- osobiscie uwazam, ze zadna ze
    zintegrowanych kart jej sie nie rowna. nic nie przebije dzwieku
    przestrzennego + crystalizatora /szkoda tylko, ze na linuksie nie
    dziala :|/ :)

  • 5. Data: 2011-03-18 11:11:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-18 11:47, Kamil pisze:

    > Ktos jeszcze wogole podlacza takie karty bezposrednio do glosnikow? Ja
    > mam to spiete optycznym do amplitunera, karta tam niewiele przetwarza.

    Na przykład ja. Nie mam amplitunera i mi do niczego nie jest potrzebny.
    Słucham przeważnie na słuchawkach.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 6. Data: 2011-03-18 11:26:16
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/03/2011 11:11, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Na przykład ja. Nie mam amplitunera i mi do niczego nie jest potrzebny.
    > Słucham przeważnie na słuchawkach.

    I w takim przypadku jest sens inwestowac w karte dzwiekowa, pytanie
    tylko czy potrzebujesz 7.1 do tych sluchawek. Wiekszosc ludzi podlacza
    komputer do glosnikow albo zestawu audio, wtedy inwestowanie w karte
    jest watpliwe..

    Kamil

  • 7. Data: 2011-03-18 11:38:43
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 10:47:36 +0000, Kamil napisał(a):

    > Ktos jeszcze wogole podlacza takie karty bezposrednio do glosnikow?

    Pewnie jakieś 99% użytkowników komputerów?

    --
    marcin

  • 8. Data: 2011-03-18 11:51:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-18 12:26, Kamil pisze:

    > I w takim przypadku jest sens inwestowac w karte dzwiekowa, pytanie
    > tylko czy potrzebujesz 7.1 do tych sluchawek.

    Nie :) Ale sensowna karta stereo z zabudowanym wzmacniaczem słuchawkowym
    jest droższa niż podobna karta 7.1 bez wzmacniacza - a ten, jak się
    okazuje, nie jest potrzebny do moich słuchawek :)

    > Wiekszosc ludzi podlacza
    > komputer do glosnikow albo zestawu audio, wtedy inwestowanie w karte
    > jest watpliwe..

    Jeśli głośniki są dostatecznie dobre, to w większości przypadków
    doskonale słychać różnice.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 9. Data: 2011-03-18 11:52:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-18 12:38, zly pisze:

    > Pewnie jakieś 99% użytkowników komputerów?

    Większość z nich nie usłyszy różnicy między integrą a x-fi :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 10. Data: 2011-03-18 12:28:53
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/03/2011 11:51, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Nie :) Ale sensowna karta stereo z zabudowanym wzmacniaczem słuchawkowym
    > jest droższa niż podobna karta 7.1 bez wzmacniacza - a ten, jak się
    > okazuje, nie jest potrzebny do moich słuchawek :)

    A to swoja droga, chociaz jesli ktos jest purysta, to i tak podlaczy
    sluchawki do dobrego wzmacniacza stereo, a nie komputera. :)

    > Jeśli głośniki są dostatecznie dobre, to w większości przypadków
    > doskonale słychać różnice.

    Skrot myslowy, chodzilo mi o jakies z wbudowanym dekoderem, zestawy 5.1
    logitecha czy creative kosztuja dzisiaj grosze i nawet jesli ktos nie
    podlacza zaraz kina domowego do PC, to takie naglosnienie komputerowe
    daje sporo frajdy w grach.

    Kamil