  • 1. Data: 2011-03-17 12:29:35
    Temat: Program do monitorowania CPU Intela
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Na płycie ECS 945GZT-M mam Intela Core 2 Duo E4500
    popędzającego Windows 7 i pracującego coś zbyt powoli...

    Chciałbym sprawdzić czy procek się nie przegrzewa przypadkiem.

    Jaki polecilibyście software do monitorowania temperatury
    i spowalniania zegara CPU pod wpływem ewentualnego przegrzania?

  • 2. Data: 2011-03-18 07:00:55
    Temat: Re: Program do monitorowania CPU Intela
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 17-03-2011 13:29, Pszemol rzecze:

    > Jaki polecilibyście software do monitorowania temperatury
    > i spowalniania zegara CPU pod wpływem ewentualnego przegrzania?

    Zapytaj na grupie zajmującej się systemem operacyjnym,
    którego używasz.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-03-18 12:41:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dominik & Co" <d...@c...invalid> wrote in message
    > W dniu 17-03-2011 13:29, Pszemol rzecze:

    > Zapytaj na grupie zajmującej się systemem operacyjnym,
    > którego używasz.

    Dominik - a co ma system operacyjny do rzeczy?
    Poleć program do linuksa lub do windows - nie ma znaczenia.
    No chyba że nie znasz nic takiego i tylko postanowiłeś stracić mój czas?

  • 4. Data: 2011-03-18 13:07:32
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 18-03-2011 13:41, Pszemol rzecze:

    > Dominik - a co ma system operacyjny do rzeczy?

    Programy uruchamia się pod systemem operacyjnym.
    A wszak szukasz programu?

    http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

    > Poleć program do linuksa lub do windows - nie ma znaczenia.

    Proszę bardzo: temperatura: lm-sensors,
    megaherce: cat /proc/cpuinfo

    http://rtfm.killfile.pl/#pilne
    http://rtfm.killfile.pl/#grzecznosc

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2011-03-18 18:28:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W dniu 18-03-2011 13:41, Pszemol rzecze:

    > Programy uruchamia się pod systemem operacyjnym.
    > A wszak szukasz programu?

    Widzę, że masz IQ na poziomie kanarka. Bywaj zdrów.

  • 6. Data: 2011-03-18 19:44:12
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-18 19:28, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Widzę, że masz IQ na poziomie kanarka. Bywaj zdrów.

    Osobnik który na grupie sprzętowej pyta o oprogramowanie
    ma IQ na poziomie pokarmu tego kanarka.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-03-18 21:12:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <r...@o...pl> wrote in message

    > Osobnik który na grupie sprzętowej pyta o oprogramowanie
    > ma IQ na poziomie pokarmu tego kanarka.

    Osobnik pyta o oprogramowanie do testowania sprzętu.
    Nie interesuje mnie tematyka systemów operacyjnych
    więc nie pytam na grupie o systemach operacyjnych.

    Tematem mojego zadania jest testowanie sprzętu i
    pytam na grupie sprzętowej ludzi którzy zajmują się
    sprzętem o program którego używają. Nie wiesz - nie odpisuj.

  • 8. Data: 2011-03-18 21:41:10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Osobnik pyta o oprogramowanie do testowania sprzętu.

    Osobnik nie pyta o oprogramowanie do testowania sprzętu.
    Osobnik pyta o oprogramowanie do monitorowania sprzętu
    pracującego pod kontrolą Windows 7.
    Osobnik powinien się zapytać o to na grupie poświęconej
    temu systemowi operacyjnemu.
    Osobnik nie chce wszak wymieniać zasilacza?

    FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

    JoteR

  • 9. Data: 2011-03-18 21:50:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:im0jhp$8gc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pracującego pod kontrolą Windows 7.
    > Osobnik powinien się zapytać o to na grupie poświęconej

    Stworzyłem wątek na temat monitorowania SPRZĘTU!
    Bo ze sprzętem mam problemy. Stworzyłem go na WŁAŚCIWEJ
    dla tematyki sprzętu grupie dyskusyjnej. Ktoś, kto tego nie rozumie
    ma IQ na poziomie kanarka i może sobie dać spokój z próbami
    odpowiedzi na ewidentnie zbyt trudne dla niego pytania :-)

    System operacyjny mnie nie interesuje nie będę więc zawracał
    głowy na grupie poświęconej Windows tematyce która
    z Windows nie ma nic wspólnego. Byłoby to pisanie nie na
    temat grupy, a tego bardzo nie lubię robić.

    > Osobnik nie chce wszak wymieniać zasilacza?

    Mógłbym to właściwie zrobić, czemu nie... leży mi nowy w szafie...

    > FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

    ignored!

  • 10. Data: 2011-03-18 22:27:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Stworzyłem wątek na temat monitorowania SPRZĘTU!

    Jasne. Ktoś da się na tę sofistykę nabrać i udzieli odpowiedzi, więc
    następny zapyta się o WinAmpa (tłumacząc, że to wszak program do obsługi
    SPRZĘTU, a konkretnie kart audio), a trzeci zapyta się o formatowanie
    tabelek w Wordzie, już niczego nie tłumacząc, bo zobaczy, że tu się o
    oprogramowaniu pisze.
    Idź robić bajzel gdzie indziej.

    > System operacyjny mnie nie interesuje nie będę więc zawracał
    > głowy na grupie poświęconej Windows tematyce która
    > z Windows nie ma nic wspólnego.

    Niby, że chcesz do monitorowania użyć programu pod DOS?
    Bo pod Linucha już ci podano.

    JoteR