    From: Magic <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Yamaha TDR czy Honda Varadero-dla kobitki
    Date: Mon, 13 Oct 2014 11:31:05 +0200

    W dniu 2014-10-12 22:00, ugs pisze:
    > Witam! jestem tu nowa,a dokładnie od 10min ;)

    Powitać.

    > próbowałam szukać odp na
    > moje pytanie ale niezbyt dobrze mi to poszło ;)

    Jakie piękne wytłumaczenie dla lenistwa. Mnie zajęło to jakieś 3 minuty.

    > Planuję zakup albo Yamahy TDR 125 albo Hondy Varadero 125. Nie jeździłam
    > nigdy na motocyklem i własnie dopiero się uczę ale jestem zdeterminowana :)

    I jak idzie nauka ? I na czym ?

    > jakoś bardziej byłam przekonana to TDR-ki ( z tego co pytałam, czytałam
    > na różnych forum itp)ale zaczęłam rozpatrywać też Hondę choć nie jestem
    > pewna czy ona da rade w terenie a tego nie odpuszczę.
    > No i 2T czy 4T ...

    Czyli jednak coś wiesz.
    W terenie to żaden z nich nie da rady, no chyba, że masz na myśli polną
    drogę. Z tym, że Viaderko nie da rady znacznie bardziej. Wystarczy
    zerknąć na moc i masy obu motocykli. TDR na odpowiednich oponach to
    powinno być to czego szukasz. Nie wiem tylko jak z przebiegami tych
    silników do remontu. Viaderko powinno być trwalsze i to w sumie jedyna
    jego zaleta.

    Pomijam kwestie uprawnień etc.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj