  • 1. Data: 2024-04-10 10:24:59
    Temat: Z dedykacją dla tych, którym się chce.
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://www.instagram.com/reel/C5YkgHTr-GT/

    --
    Marek

  • 2. Data: 2024-04-10 12:36:48
    Temat: Re: Z dedykacją dla tych, którym się chce.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 10:24, Marek pisze:
    > https://www.instagram.com/reel/C5YkgHTr-GT/

    Nie każdy ma instagram, i nie każdy chce go mieć,
    możesz napisać o co kamam?

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-04-10 12:45:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Apr 2024 12:36:48 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > Nie każdy ma instagram, i nie każdy chce go mieć,
    > możesz napisać o co kamam?

    Dla cyfrowo wykluczonych: klip o sztuce naprawiania elektroniki level
    master.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2024-04-10 13:20:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 12:36, Janusz pisze:

    > Nie każdy ma instagram, i nie każdy chce go mieć,
    > możesz napisać o co kamam?

    Nie trzeba go mieć, aby zobaczyć co zwiera link.

    Robert

  • 5. Data: 2024-04-10 14:09:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Nie każdy ma instagram,

    Daleko nie każdy, bo jedynie Mark Zuckerberg.

    > i nie każdy chce go mieć,

    Ja bym nie pogardził.

    > możesz napisać o co kamam?

    Gdyby mógł to by pewnie napisał. Wrzucanie gołych linków bez
    kontekstu nie jest sprawą techniczną, a mentalną. Z takimi
    ułomnościami walczyć o wiele trudniej. I chyba nie warto.
    A jak ktoś uważa, że klikać w takie cosie warto, to klika.
    Bo link przecież dostępny dla każdego.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2024-04-10 16:45:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Apr 2024 14:09:07 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Gdyby mógł to by pewnie napisał. Wrzucanie gołych linków bez
    > kontekstu nie jest sprawą techniczną, a mentalną.

    Nie ma nic gorszego niż narzucanie kontekstu, bo po co? Najciekawsze
    wątki powstają wtedy gdy kontekst wprowadzają komentujący.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2024-04-10 19:16:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 16:45, Marek pisze:

    > Nie ma nic gorszego niż narzucanie kontekstu, bo po co? Najciekawsze
    > wątki powstają wtedy gdy kontekst wprowadzają komentujący.

    Tyle że tam nie ma co komentować, zwykłe lutowanie urwanych padów bga
    zrobione prawdopodobnie przez młodego azjatę dzięki czemu może to zrobić
    bez szkieł powiększających. Ja podobne czasami robię mając 60+.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2024-04-10 19:35:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.04.2024 o 10:24, Marek pisze:
    > https://www.instagram.com/reel/C5YkgHTr-GT/

    Ja tak robię płytki prototypowe :-) Cyfrowe, kynarem.

  • 9. Data: 2024-04-10 19:38:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Daleko nie każdy, bo jedynie Mark Zuckerberg.

    Są różne posiadania

    "
    Art. 336. KC
    Definicja posiadacza zależnego i posiadacza samoistnego
    Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak
    właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada
    jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający inne prawo, z
    którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)."

  • 10. Data: 2024-04-10 19:56:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    io pisze:

> [...]
    > którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)."

    To jest definicja posiadaczy. Teraz poproszę o kodeksową definicję mania.

    --
    Jarek