  • 1. Data: 2010-02-14 18:57:42
    Temat: Bagażnik dachowy Nissan xTrail
    Od: solar <s...@o...pl>

    Co byście polecili z bagażników?
    Mam zintegrowane relingi. Na bagażniku będzie sporadycznie wożony rower
    (lub rowery) na krótkich trasach (10-30 km). Widzę to tak, że belki
    przypiąłbym na stałe i zapomniał, a w potrzebie zakładał tylko uchwyt do
    roweru.
    Z uwagi na mało intensywne użytkowanie, nie chciałbym wydawać wiele kasy
    na np. Thule, a z drugiej strony nie chcę kupić byle czego z
    supermarketu, bo rowery supermarketowe zdecydowanie nie są.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."

  • 2. Data: 2010-02-14 19:51:41
    Temat: Re: Bagażnik dachowy Nissan xTrail
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 14 Lut, 18:57, solar <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424
    > "Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."

    a uchwyt na rower to z marketu?
    Jeżeli masz porządne rowery to nie ma sensu oszczędzać na belkach i w
    domyśle na uchwytach. Ja kupiłem aluminiowe belki Thule i uchwyty
    tejże marki i mam nie porysowane ramy od rowerów + pewne trzymanie na
    samochodzie

  • 3. Data: 2010-02-14 21:44:42
    Od: solar <s...@o...pl>

    tadek pisze:

> [...]
    > domyśle na uchwytach. Ja kupiłem aluminiowe belki Thule i uchwyty
    > tejże marki i mam nie porysowane ramy od rowerów + pewne trzymanie na

    Nie sądzę, że wybór jest tylko między Thule-supermarket. A żeby
    przerzucić rower kilka razy w roku 20 km na dachu, nie uśmiecha się mi
    wywalić 500-700 zł.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Najmniej Boga jest w Kościele."
    J. Arangurena

  • 4. Data: 2010-02-15 00:21:53
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 14 Lut, 21:44, solar <s...@o...pl> wrote:

    > Nie sądzę, że wybór jest tylko między Thule-supermarket. A żeby
    > przerzucić rower kilka razy w roku 20 km na dachu, nie uśmiecha się mi
> [...]

    jest jeszcze taka firma nazywa się Mont Blanc chyba ,ale też nie jest
    tania. Belki możesz kupić stalowe np Thule- są tańsze od Al

  • 5. Data: 2010-02-15 10:47:20
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    solar pisze:
    > Widzę to tak, że belki
    > przypiąłbym na stałe i zapomniał

    Swist powietrza powyzej 100 km/h nie da Ci zapomniec.
    ;-)

    Belki dachowe w Xtrail nie beda praktyczne, zeby wozic rowery na krotkie
    odcinki - to wysokie auto.
    Duzo lepiej jest kupic bagaznik na tyl auta.
    Sa na hak ale sa tez chyba takie bez haka.

    KJ

  • 6. Data: 2010-02-15 11:33:11
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Duzo lepiej jest kupic bagaznik na tyl auta.
    > Sa na hak ale sa tez chyba takie bez haka.

    kiedy pytałem o bagażnik rowerowy do tucsona,
    zdanie Grupy mówiło,
    ze lepiej bagażnik na dach i taboret ;-)
    P.

  • 7. Data: 2010-02-15 12:09:53
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Pan Piskorz pisze:

    > kiedy pytałem o bagażnik rowerowy do tucsona,
    > zdanie Grupy mówiło,
    > ze lepiej bagażnik na dach i taboret ;-)

    Acha, ale czy Grupa Ci obiecala potrzymac stoleczek w trakcie pakowania ?

    Ja pakuje rowery na dach C5, ale robie to 2 razy do roku i raz do roku
    bagaznik na narty. C5 mozna obnizyc na postoju tak ze prawie lezy
    podwoziem na ziemi. A i tak wygodnie nie jest.

    Moj kolega ma Ulysse, hak i bagaznik rowerowy. Czas pakowania 4 rowerow
    - u mnie kolo 2 godzin (fakt bagazniki mam prymitywne i jeszcze zakladam
    jakies trytki na kola i solidne expandery miedzy rowerami), u niego 20
    minut.
    Stan cisnienia po akcji - u mnie 150 u niego 90 ;-)

    Koszt belek - cos okolo 300-400 PLN plus chyba kolo stowy za kazdy bagaznik.
    U niego - hak (akurat kupil auto z hakiem), bagaznik na 4 rowery,
    niestety chyba cos kolo 2 tysiecy. Ale ten na 4 rowery to kawal
    konstrukcji i malo popularny, stad cena.

    KJ

  • 8. Data: 2010-02-15 17:55:30
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 15 Lut, 11:33, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

    > kiedy pytałem o bagażnik rowerowy do tucsona,
    > zdanie Grupy mówiło,
    > ze lepiej bagażnik na dach i taboret  ;-)
    > P.

    i ja tak stosuje do Forestera. Nie narzekam.

  • 9. Data: 2010-02-15 18:49:03
    Od: solar <s...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Swist powietrza powyzej 100 km/h nie da Ci zapomniec.

    To jest argument. :)
    Ale muszę się przekonać sam.

    > Belki dachowe w Xtrail nie beda praktyczne, zeby wozic rowery na krotkie
    > odcinki - to wysokie auto.
    > Duzo lepiej jest kupic bagaznik na tyl auta.
    > Sa na hak ale sa tez chyba takie bez haka.

    Odpada. Muszę mieć szybki dostęp do bagażnika. Szybszy niż do rowerów na
    dachu. Poza tym mam 190, więc wysokość mi nie straszna. :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

  • 10. Data: 2010-02-15 19:59:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    solar pisze:

    > Ale muszę się przekonać sam.

    2 metrowa listewka 3x4 cm na powertape do relingow i po 5 minutach juz
    wiesz :-)

    > Odpada. Muszę mieć szybki dostęp do bagażnika. Szybszy niż do rowerów na
    > dachu.

    http://www.boxcars.pl/p/pl/69/thule+9708+hangon.html

    Jak widac tez da sie zrobic.

    Wybor nalezy do Ciebie.