  • 241. Data: 2022-11-08 06:07:03
    Temat: Re: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2022 o 23:02, cef pisze:

    > Z tego linku wynika, że Twoje zapewnienie nie jest specjalnie zgodne z
    > tym rozporządzeniem.
    > Zamkniety i otwarty garaz jest zdefiniowany zupełnie intuicyjnie
    > (jedynie w garażu otwartym okresłono do celów wentylacji
    > minimalny procentowo udział dziur w ścianach)

    Przecież pisałem właśnie że otwarty ma mieć dziury w ścianach...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 242. Data: 2022-11-08 07:39:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-08 o 06:07, Shrek pisze:

    > Przecież pisałem właśnie że otwarty ma mieć dziury w ścianach...

    Napisałes "to nie tak" (post z 06.11.2022 godz 20.10) na moją
    interpretację garażu zamkniętego/otwartego.
    Myślałem, że zatem znasz jakieś szczegóły z przepisów, których
    interpretacji mnie
    brakuje do właściwego rozumienia garażu zamkniętego/otwartego.
    Tymczasem się okazało, że akurat właśnie definicja jest taka jak myślałem.
    Co zatem rozumiesz i co widzisz, że definicję pospolitą uznajesz za
    nietrafioną?
    Jaki szczegół?

  • 243. Data: 2022-11-08 09:58:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Nov 2022 20:36:51 +0100, Myjk wrote:
    > Mon, 7 Nov 2022 17:53:15 +0100, J.F
    > Żadnych nie przyswajasz.
    > Które niczym się od sedana w omawianej kwestii nie różni.

    Skoro tak mowisz ...

    > Weź sobie sprawdź jak się oblicza Współczynnik Cx
    > to nie będziesz bredzić (znowu).

    No jak sie oblicza?

    J.

  • 244. Data: 2022-11-08 17:08:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > (jedynie w garażu otwartym okresłono do celów wentylacji
    > minimalny procentowo udział dziur w ścianach)

    No właśnie to jest istotne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!