  • 1. Data: 2022-07-03 22:21:24
    Temat: Zamknięte plaże w Egipcie. Dwie turystki zabite przez rekin
    Od: a a <m...@g...com>

    Zamknięte plaże w Egipcie. Dwie turystki zabite przez rekin

  • 2. Data: 2022-07-04 13:16:03
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 03.07.2022 o 22:21, a a pisze:
    > Zamknięte plaże w Egipcie. Dwie turystki zabite przez rekin

    Czy to rekin zbudowany przez tajne służby MI6? Jaki rodzaj napędu?
    Ile taki rekin spala na 100 km i jaki ma zasięg działania?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 3. Data: 2022-07-04 13:19:28
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 4 July 2022 at 13:16:05 UTC+2, Wiesiaczek wrote:
> [...]
    > "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    > Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
    > Ja chcę pić w wolnym kraju, niech żyje POLEXIT!
    dobre pytania
    sfinansujemy twój wyjazd do Egiptu
    wejdziesz do wody i nam wszystko opowiesz , wlasnymi słowami
    nawet jak relacja bedzie krótka, to będzie z pierwszej ręki

  • 4. Data: 2022-07-04 13:26:23
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 04.07.2022 o 13:19, a a pisze:

    > dobre pytania
    > sfinansujemy twój wyjazd do Egiptu
    > wejdziesz do wody i nam wszystko opowiesz , wlasnymi słowami
    > nawet jak relacja bedzie krótka, to będzie z pierwszej ręki

    Kilka tygodni temu wróciłem z Hurgady, ale rekina żadnego nie spotkałem. :)

  • 5. Data: 2022-07-04 13:48:30
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 4 July 2022 at 13:26:24 UTC+2, Wiesiaczek wrote:

> [...]
    > "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    > Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
    > Ja chcę pić w wolnym kraju, niech żyje POLEXIT!
    do 2-ch razy sztuka ;)