  • 1. Data: 2011-04-15 18:00:35
    Temat: Zapraszam do galerii
    Od: scorpion <s...@w...pl>

    Witam,

    zapraszam do Rogalina i na Grenlandie - uaktualnilem bowiem nieco
    galerie na stronie.

    http://www.kuczkowski.net/galerie/

    Pozdrawiam,
    Lukasz Kuczkowski

    --
    Grenlandia 2010: http://www.grenlandia2010.pl
    Moja galeria: http://www.kuczkowski.net

  • 2. Data: 2011-04-15 21:23:38
    Temat: Re: Zapraszam do galerii
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2011-04-15 20:00, scorpion pisze:
    > Witam,
    >
    > zapraszam do Rogalina i na Grenlandie - uaktualnilem bowiem nieco
> [...]
    Łukaszu, dziękujemy za zaproszenie.
    Może Twoje foty wprowadzą tu trochę spokoju.

    Jak zwykle najwyższa klasa.

    .......bez wazeliny :-)

    Jakub

  • 3. Data: 2011-04-15 21:42:19
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-15 20:00, scorpion pisze:
    > Witam,
    >
    > zapraszam do Rogalina i na Grenlandie - uaktualnilem bowiem nieco
> [...]

    Ładne, ale jakieś to wszystko sztuczne, w photoshopie podrabiane :-(

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-04-15 21:59:45
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-15 23:23, JB pisze:

    > Łukaszu, dziękujemy za zaproszenie.
    > Może Twoje foty wprowadzą tu trochę spokoju.
    >
    > Jak zwykle najwyższa klasa.
    >[...]

    Miałem przyjemność w miniony weekend oglądać te zdjęcia w oryginale -
    slajdy rzucone rzutnikiem na ścianę. I dopiero przy takim oglądaniu
    wychodzi ich prawdziwa klasa.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2011-04-16 09:23:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 23:42:19 +0200, animka napisał(a):

    > Ładne, ale jakieś to wszystko sztuczne, w photoshopie podrabiane :-(

    No, pokaż Łukaszowi jak się powinno robić i obrabiać takie zdjęcia ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 6. Data: 2011-04-16 09:26:47
    Od: scorpion <s...@w...pl>

    > Ładne, ale jakieś to wszystko sztuczne, w photoshopie podrabiane :-(

    Nie podrabiam zdjec w PS. Robie na slajdach i moze trudno uwierzyc, ale
    mozna takie kolory uzyskac na materiale. Staram sie, aby pliki wrzucone na
    strone w miare wiernie oddawaly to co widze na slajdzie - zawsze sobie
    poloze slajd na podswietlarce nim go obrobie. Wiele tez zalezy od ustawien
    monitora u ogladajacych jak tez od przeglararki i wlaczonego zarzadzania
    kolorem, ale na to wplywu juz nie mam.

    Pozdrawiam,
    Lukasz Kuczkowski

  • 7. Data: 2011-04-16 10:08:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    scorpion wrote:
    > Witam,
    >
    > zapraszam do Rogalina i na Grenlandie - uaktualnilem bowiem nieco
    > galerie na stronie.
    >
    > http://www.kuczkowski.net/galerie/

    fajne "landszafty", tylko na boga czemu przegladani ejst takie niewygodne...

  • 8. Data: 2011-04-16 10:09:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski wrote:

    > Miałem przyjemność w miniony weekend oglądać te zdjęcia w oryginale -
    > slajdy rzucone rzutnikiem na ścianę. I dopiero przy takim oglądaniu
    > wychodzi ich prawdziwa klasa.

    nie wątpię... mają właśnie taki slajdowy look :) są w dobrym tego słowa
    znaczeniu efekciarskie.

  • 9. Data: 2011-04-16 10:09:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    scorpion wrote:

> [...]
    > zalezy od ustawien monitora u ogladajacych jak tez od przeglararki i
    > wlaczonego zarzadzania kolorem, ale na to wplywu juz nie mam.

    tak z ciekawości na czym robisz (materiał)?

  • 10. Data: 2011-04-16 10:45:06
    Od: scorpion <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 12:09:57 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > tak z ciekawości na czym robisz (materiał)?

    Prawie wylaczenie na Velvi 50. Do scen nocnych i tuz przed switem, gdy
    zalezy mi na podkreceniu niebieskosci - Provia 100F. Sporadycznie tez jej
    czulsza kuzynke - 400.

    Pozdrawiam,
    Lukasz Kuczkowski