  • 11. Data: 2011-04-16 10:55:12
    Temat: Re: Zapraszam do galerii
    Od: "vurt" <v...@g...pl>

    >Użytkownik "scorpion" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Witam,

    >zapraszam do Rogalina i na Grenlandie - uaktualnilem bowiem nieco
    >galerie na stronie.

    >http://www.kuczkowski.net/galerie/

    Niektóre bardzo dobre, kolorki mniam, pachnie żelatyną ;)
    czasami jednak brakuje szerszego kąta (ale to moje widzimisię),
    no i czemu Irlandia, Egipt itp. są jak znaczki pocztowe ? (takie małe ?)

    pozdrawiam

    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO
    www.ksstudio.pl

  • 12. Data: 2011-04-16 11:08:10
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Wow, bardzo przyjemnie się ogląda, tyle dobrych fotografii w jednym
    miejscu :)
    Najbardziej podoba mi sie w Twoich widokach to, ze sa "zywe" :) Mam tu
    na mysli gre swiatel, cienie, mgle, rozmyte fale przy długim
    naświetlaniu itd.

    Pozdr.

  • 13. Data: 2011-04-16 11:48:17
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-04-16 11:26, scorpion pisze:

    > Nie podrabiam zdjec w PS. Robie na slajdach i moze trudno uwierzyc, ale
    > mozna takie kolory uzyskac na materiale. Staram sie, aby pliki wrzucone na
    > strone w miare wiernie oddawaly to co widze na slajdzie - zawsze sobie
    > poloze slajd na podswietlarce nim go obrobie. Wiele tez zalezy od ustawien
    > monitora u ogladajacych jak tez od przeglararki i wlaczonego zarzadzania
    > kolorem, ale na to wplywu juz nie mam.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Lukasz Kuczkowski

    Przed "animką" naprawdę nie musisz się tłumaczyć.
    Bardzo ładne, takie czyste i zdecydowane.

    JD

  • 14. Data: 2011-04-16 12:50:05
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-16 11:23, Andrzej Libiszewski pisze:

    > No, pokaż Łukaszowi jak się powinno robić i obrabiać takie zdjęcia ;)

    Nie umiem.
    Mnie się podobaja naturalne (np. kwiaty), a tu wszystko jakieś sztuczne.

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-04-16 13:33:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-04-15 23:42:19 +0200, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> said:

    > Ładne, ale jakieś to wszystko sztuczne, w photoshopie podrabian e :-(

    Sam jesteś w potoszopie przerobiony.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-04-16 14:03:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 13:48:17 +0200, JD napisał(a):

    > Przed "animką" naprawdę nie musisz się tłumaczyć.
    > Bardzo ładne, takie czyste i zdecydowane.

    Podpisuję się pod każdym słowem tutaj :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 17. Data: 2011-04-16 14:34:57
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "scorpion" <s...@w...pl> wrote in message

    > Nie podrabiam zdjec w PS. Robie na slajdach i moze trudno uwierzyc, ale
    > mozna takie kolory uzyskac na materiale.

    Ale fotki z Lake District wygladaja o wiele ciekawiej niz Lake District w
    rzeczywistosci. :-)

    Reszta wg mnie - bomba. Wszystko ladnie, z umiarem i ze smakiem.

  • 18. Data: 2011-04-16 15:13:28
    Od: scorpion <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 12:55:12 +0200, vurt napisał(a):

    > Niektóre bardzo dobre, kolorki mniam, pachnie żelatyną ;)
    > czasami jednak brakuje szerszego kąta (ale to moje widzimisię),
    > no i czemu Irlandia, Egipt itp. są jak znaczki pocztowe ? (takie małe ?)

    Dziekuje wszystkim.

    Szeroki kat? Ja w krajobrazie prawie zawsze robie dlugim obiektywem. Rzadko
    szerokim katem. Ale w tym roku bedzie wiecej zdjec z szerokim ze wzgledu na
    temat i miejscowke :-).
    W Polsce trudno jest chyba robic szerokim. Wiekszosc moich znajomych tez
    robi prawie zawsze na dlugim obiektywie.

    Co do czesci galerii - pierwsze 6 galerii powstalo juz po zmianie wygladu
    strony. Wczesniejsze czekaja na modyfikacje - pracuje teraz nad
    archiwizacja slajdow i na pewno pojawia sie wieksze zdjecia na stronie,
    rowniez z tych starszych galerii. Bede tez lepsze - bo lepsze beda skany i
    obrobka o ktorej sie troche pouczylem :-).

    Pozdrawiam,
    Lukasz Kuczkowski

    --
    Grenlandia 2010: http://www.grenlandia2010.pl
    Moja galeria: http://www.kuczkowski.net

  • 19. Data: 2011-04-16 15:46:59
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-04-16 17:13, scorpion pisze:

> [...]
    > szerokim katem. Ale w tym roku bedzie wiecej zdjec z szerokim ze wzgledu na

    Szeroko kąt jest trudniejszy w kadrowaniu w krajobrazie,
    bo często w kadr włazi jakiś niepożądany element typu słup czy druty,
    ale warto nauczyć się patrzeć szeroko, bo dobrze wypatrzony szeroki kadr
    daje poczucie głębi, przestrzeni, trzeciego wymiaru,
    a miejsca w które jeździsz,
    jak najbardziej proszą się o ten trzeci wymiar.

    JD

  • 20. Data: 2011-04-16 16:30:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Uzytkownik "scorpion" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > zapraszam do Rogalina i na Grenlandie - uaktualnilem bowiem nieco
    > galerie na stronie.
    >
    > http://www.kuczkowski.net/galerie/

    Noo, miazga. Serdecznie dziekuje za cos tak bardzo innego od belkotu
    swiara-emigranta na tej grupie.

    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg