  • 21. Data: 2012-11-16 00:44:48
    Temat: Re: Zasięg Play
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:k83qo1$uj8$1@node2.news.atman.pl
    [.........]
    > Czy przestawienie na Plusa czy Orange jest dla Ciebie za trudne do
    > wykonania? Chcesz mieć zasięg Playa nie będąc w zasięgu? Brawo. Nie mam
    > więcej pytań.

    wiesz, wolalbym nie klikac za czesto z karta playa w tel. na widoczne
    era/plus/orange i cos tam jeszcze, bo szkoda mi oczu na czytanie info:
    "niepowodzenie", natomiast wolalbym zobaczyc w listingu zasiegowych sieci
    telefonu -> play (tak, jak dzieje sie to z karta kazdej innej sieci )skoro w
    sasiednim mieszkaniu 2 metry ode mnie przez sciane chodzi jak taran internet
    mobilny play.

  • 22. Data: 2012-11-16 08:06:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "1634Racine" napisał:

    > wiesz, wolalbym nie klikac za czesto z karta playa w tel. na widoczne
    > era/plus/orange i cos tam jeszcze, bo szkoda mi oczu na czytanie info:
    > "niepowodzenie",

    A po cholerę chcesz klikać na Erę i "coś tam jeszcze", skoro Tomek
    wymienił ci sieci, z którymi Play ma podpisaną umowę o roamingu
    krajowym, czyli Plus i Orange? Jako abonent Play jesteś w wyjątkowo
    korzystnej sytuacji - możesz się zalogować do 3 sieci. Jeśli twój
    telefon przy braku zasięgu sieci macierzystej nie przełącza się
    automagicznie na żadną z pozostałych, to pora pomyśleć o zmianie. Na
    początek trybu myślenia, potem opcji w telefonie, a w świetle tego, co
    poniżej - być może samego telefonu.

    Korzystając z sieci macierzystej?

    JoteR

  • 23. Data: 2012-11-16 08:18:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2012 08:06:35 +0100, JoteR napisał(a):

    > Korzystając z sieci macierzystej?

    Play Online nie działa poza siecią macierzystą przecież :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 24. Data: 2012-11-16 08:37:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej Libiszewski" napisał:

    > Play Online nie działa poza siecią macierzystą przecież :)

    No to skoro 2 m obok nie ma problemu z zasięgiem, to należy zastanowić się
    nad zmianą telefonu. Lub mieszkania ;->
    BTW: Nie wiem, czy autor pisząc "internet mobilny play" miał na myśli Play
    Online, ja przed chwilą przełączyłem telefon na sztywno na sieć Plusa i
    też "mobilny internet chodzi jak taran", a przynajmniej nie gorzej niż
    Aero2 ;-)

    JoteR

  • 25. Data: 2012-11-16 09:13:53
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-16 08:18, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Play Online nie działa poza siecią macierzystą przecież :)

    Jesteś pewny? W Play Fresh korzystam z Orange w transferze danych.

  • 26. Data: 2012-11-16 09:23:21
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-16 09:13, Trybun pisze:

    > Jesteś pewny? W Play Fresh korzystam z Orange w transferze danych.

    Fresh to nie play online.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2012-11-16 09:32:53
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-16 09:23, Liwiusz pisze:

    > Fresh to nie play online.

    Przecież wiem, chodziło mi o sam transfer netu, że jednak w tym celu
    Play korzysta z infrastruktury Orange.

  • 28. Data: 2012-11-16 09:45:21
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-16 09:32, Trybun pisze:

    > Przecież wiem, chodziło mi o sam transfer netu, że jednak w tym celu
    > Play korzysta z infrastruktury Orange.

    Play korzysta, ale usługa Play Online już nie, a to - z tego co widzę -
    wzbudziło Twoje zdziwienie.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2012-11-16 09:53:56
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-16 09:45, Liwiusz pisze:

    > Play korzysta, ale usługa Play Online już nie, a to - z tego co widzę
    > - wzbudziło Twoje zdziwienie.

    Tak, a zapytałem ponieważ jestem tym żywo zainteresowany - planuję
    podpisać umowę na Play Online. A że moja lokalizacja jest pozamiejska i
    zasięg "na krawędzi" to możliwość roamingu byłaby dodatkową zachętą do
    podpisania takiej umowy.

  • 30. Data: 2012-11-16 10:40:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > Jesteś pewny? W Play Fresh korzystam z Orange w transferze danych.

    Napisałem wyraźnie: "Play Online". Fresh i pakiety w abonamentach
    telefonicznych działają również w roamingu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which