  • Data: 2023-01-22 20:08:44
    Temat: Zasilacz USB
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem taki zasilacz:
    https://www.inradio.pl/urzadzenia-wspomagajace/dobre
    -zasilanie/zasilacze-stabilizowane/2282/qj3005p-deta
    il

    Zainstalowałem program, sterownik.
    Z poziomu programu mogę ustawić U,I, załączyć wyjścia,
    ale nie ma komunikacji w drugą stronę. Nie ma odczytów napięcia i prądu
    w programie.

    http://3a-meble.com.pl/files/dynamicContent/sites/bc
    295x/images/pl/webpage_14/ld7qq2xv/element_165/1.png

    http://3a-meble.com.pl/files/dynamicContent/sites/bc
    295x/images/pl/webpage_14/ld7qqyq8/element_164/2.png

    Przyciski Scan i Submit są nieaktywne.

    Co mogę jeszcze zrobić/sprawdzić aby to działało?

    Robert