  • 1. Data: 2023-01-22 20:08:44
    Temat: Zasilacz USB
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Kupiłem taki zasilacz:
    https://www.inradio.pl/urzadzenia-wspomagajace/dobre
    -zasilanie/zasilacze-stabilizowane/2282/qj3005p-deta
    il

    Zainstalowałem program, sterownik.
    Z poziomu programu mogę ustawić U,I, załączyć wyjścia,
    ale nie ma komunikacji w drugą stronę. Nie ma odczytów napięcia i prądu
    w programie.

    http://3a-meble.com.pl/files/dynamicContent/sites/bc
    295x/images/pl/webpage_14/ld7qq2xv/element_165/1.png

    http://3a-meble.com.pl/files/dynamicContent/sites/bc
    295x/images/pl/webpage_14/ld7qqyq8/element_164/2.png

    Przyciski Scan i Submit są nieaktywne.

    Co mogę jeszcze zrobić/sprawdzić aby to działało?

    Robert

  • 2. Data: 2023-01-22 20:56:49
    Temat: Re: Zasilacz USB
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

> [...]
    295x/images/pl/webpage_14/ld7qqyq8/element_164/2.png

    > Przyciski Scan i Submit są nieaktywne.
    >
    > Co mogę jeszcze zrobić/sprawdzić aby to działało?

    Przeczytaj instrukcję. Może trzeba coś doinstalować. Siglent na przykład
    wymaga instalacji NI.

    P.P.

  • 3. Data: 2023-01-22 22:56:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    295x/images/pl/webpage_14/ld7qqyq8/element_164/2.png

    > Przeczytaj instrukcję. Może trzeba coś doinstalować. Siglent na przykład

    A co to NI?

    Nic tam nie ma. Nawet nie wspomnieli, że trzeba sterownik zainstalować.
    Na płycie są dwa do x64 i x86.
    I dwa pliki programu, exe i msi.
    I pdf z tym:
    3003P/3005P Remote Control Syntax V1.0
    Command format: *IDN?\n
    Example: *IDN?\n
    Command format: VSET1:<Data>\n
    1. VSET1: Command header
    2. : separator
    3. Data: Value
    4. \n: End mark
    Example: VSET1:05.00\n
    VSET1:30.00\n
    Command format: ISET1:<Data>\n
    1.ISET1: Command header
    2.: separator
    3.Data: Value
    4.\n: End mark
    Example: ISET1:0.005\n
    ISET1:5.000\n
    Command format: VSET1?\n
    Example: VSET1?\n
    Command format: ISET1?\n
    Example: ISET1?\n
    Command format: VOUT1?\n
    Example: VOUT1?\n
    Command format: IOUT1?\n
    Example: IOUT1?\n
    OUTPUT<Boolean>\n
    Boolean: 0 OFF, 1 ON
    Example: OUTPUT1\n
    Command format: STATUS?\n
    Contents 2 bits in the following format
    Bit Item Description
    1 OUTPUT flag ON,0 OUTPUT flag OFF.
    1 "OCP" flag ON,0 "OCP" flag OFF.

    Próbowałem zgodności z win7 i 8 i zezwoliłem na administratora.
    Na dwóch komputerach to samo.

    Robert

  • 4. Data: 2023-01-22 23:22:48
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

    https://www.ni.com/pl-pl/support/downloads/drivers/d
    ownload.ni-visa.html#460225https://www.ni.com/pl-pl/
    support/downloads/drivers/download.ni-visa.html#4602
    25

    p.p.

  • 5. Data: 2023-01-23 00:00:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    ownload.ni-visa.html#460225https://www.ni.com/pl-pl/
    support/downloads/drivers/download.ni-visa.html#4602

    Spróbowałem, ale nic nie dało.

    Robert

  • 6. Data: 2023-01-23 01:04:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    ownload.ni-visa.html#460225https://www.ni.com/pl-pl/
    support/downloads/drivers/download.ni-visa.html#4602

    Ze strony producenta pobrałem, ale jest to samo co krążku,.
    https://www.nbjiuyuan.cn/news/download?selectid=136&
    lang=en

    Robert

  • 7. Data: 2023-01-23 14:21:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ze strony producenta pobrałem, ale jest to samo co krążku,.
    > https://www.nbjiuyuan.cn/news/download?selectid=136&
    lang=en

    Idąc dalej znalazłem z wyglądu taki sam:
    https://www.velleman.eu/support/downloads/?code=LABP
    S3005DN

    Był program w wersji (1.0.5 mój jest 1.0.7) i działa, ale...
    Nadal przyciski Scan i Submit są nieaktywne.
    I tak samo martwy Remote Off do czego on służy? Do załączania wyjścia
    jest Output Off, do rozłączania komunikacji STOP.
    Czyżby do możliwości zmian ustawień w zasilaczu, bo gdy jest podłączony
    do PC nawet po zamknięciu programy przyciski na zasilaczu są nieaktywne.
    Jedynie off/on przywraca ich działanie.

    Napisałem do sprzedawcy a on do Chgińczyka, a, że w Chinach nowy rok i
    za tydzień będzie info. Minie 14 dni na zwrot, potem to tyko
    gwarancja/rękojmia.
    A można zwrócić uszkodzone urządzenie w ramach tych 14 dni?

    Robert

  • 8. Data: 2023-01-23 18:31:37
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

> [...]
    > Czyżby do możliwości zmian ustawień w zasilaczu, bo gdy jest podłączony
    > do PC nawet po zamknięciu programy przyciski na zasilaczu są nieaktywne.

    Nieco obok tematu: po co Ci sterowanie z PC. Zainstalowałem coś takiego.
    Nigdy nie użyłem.

    P.P.

  • 9. Data: 2023-01-23 19:29:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    S3005DN

    > Nieco obok tematu: po co Ci sterowanie z PC. Zainstalowałem coś takiego.
    > Nigdy nie użyłem.

    Myślałem, że widok przebiegu U, I może być użyteczny.

    Robert

  • 10. Data: 2023-01-23 19:54:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Myślałem, że widok przebiegu U, I może być użyteczny.

    Ja se kiedyś zbudowałem na ESP taki podgląd U i I... i jestem
    megazadowolony bo mam historię (supla) dla akumulatorów na działce,
    ładowanych z PV i wiatraka. Zupełnie osobny modulik, który sobie żyje
    gdzieś na uboczu i loguje a co najważniejsze to mam podgląd w smartfonie
    live jak i wspomnianą historię. Supersprawa :) Polecam. Powieliłem to na
    obserwację napięć/prądu z wiatraka i temperaturę domu, pieca, oczka,
    działki, wilgotności. Generalnie zbiorowisko megadanych. Co
    najważniejsze to mam też progi, logikę i alarmy. Jeden klik i mam
    wszystko co chcę. Czas na ogląd to 5 sekund. Zyskałem bardzo.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>